سرمربی برکنار شده تیم دسته اولی چوکای تالش به انتقاد از مالک این باشگاه پرداخت و گفت که هزینه‌های جاری تیم چوکا را خودش پرداخت می‌کرد.

سرمربی برکنار شده تیم دسته اولی چوکای تالش به انتقاد از مالک این باشگاه پرداخت و گفت که هزینه‌های جاری تیم چوکا را خودش پرداخت می‌کرد. حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برکناری خود از سرمربیگری تیم فوتبال چوکای تالش اظهار داشت: ۲۰ روز پیش توافقی با علی نامداری (مالک باشگاه چوکا) کردیم که قرار شد ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و ۲۰ درصد از قرارداد مربیان پرداخت شود. او به هیچکدام از این تعهدات عمل نکرد و دو شب پیش به من گفتند که باید تمرین را برگزار کنی. من زمان تمرین تیم را اعلام کردم، اما بازیکنان که پولی نگرفته بودند، به تمرین نیامدند.

مالک باشگاه به من گفت توطئه کردی! وی با بیان اینکه مالکیت نامداری در چوکا رسمیت ندارد، تصریح کرد: مالک باشگاه بدقولی کرده بود، اما به یکباره گفت قرارداد من «کأن لم‌یکن» تلقی می‌شود و مرا اخراج کرد. نامداری به من گفت تو توطئه کردی! من که به دنبال این قضایا نبودم اما اخراج، عاقلانه‌ترین راه در این شرایط برای یک مربی است. هر مربی ۲۰ درصد از قراردادش را هنگام عقد قرارداد می‌گیرد، اما شش ماه است که خبری از پول نیست. ما اگر منتظر طی شدن روال قانونی برای پرداخت قراردادمان بمانیم، ضرر نمی‌کنیم.

دارایی‌های مالک باشگاه توقیف شده بود و من برای چوکا خرج می‌کردم سرمربی چوکای تالش با انتقاد از مالک فعلی باشگاه بیان کرد: نامداری سه ماه اصلاً کنار تیم نبود؛ خودش در زندان بود و تمام دارایی‌هایش توقیف شده بود. من بالای سر چوکا بودم و هزینه‌های جاری را از جیب خودم پرداخت می‌کردم. کارت بانکی من دست تدارکات تیم بود. نامداری فکر کرده چون پولدار است، می‌تواند هر کاری کند. پول او ته کشیده و ۲۰ درصد قرارداد من اینقدر برایش سنگین بوده که به دنبال بهانه است.

۱۵۰ میلیون تومان از سال گذشته طلبکار هستم اشجاری با اشاره به وعده‌ای که مالک باشگاه چوکا به او داد، عنوان کرد: نامداری اصلاً کنار تیم نبود، اما ناگهان از غار درآمد و گفت من مالک هستم. او پس از دیدار با استقلال خوزستان گفت قبل از بازی بعدی ۱۰ درصد از قرارداد اعضای تیم را پرداخت می‌کند که این کار را نکرد. ابتدای آذر جلسه‌ای با نامداری داشتیم که او گفت دریافتی اعضای تیم را به ۲۰ درصد برساند. با این حال مربیان ما هنوز ۶۰ درصد از قراردادشان و من ۱۵۰ میلیون تومان از سال گذشته طلب داریم.

نامداری نوچه می‌خرد وی با بیان اینکه نامداری اصلاً حق امضا ندارد که درباره مالکیت چوکا صحبت می‌کند، خاطرنشان کرد: نامداری گفت اشجاری عددی نیست؛ او خودش کجای فوتبال است که چنین حرفی می‌زند؟ نامداری با پول دادن برای خودش نوچه می‌خرد. من هم می‌توانم به پنج نفر پول بدهم تا مرا روی سکوها تشویق کنند. از روزی که به چوکا آمدم، یک آب معدنی از پول این تیم استفاده نکردم. آقایان در استقلال بودند و سکو می‌خرند تا اسمی برای خودشان دست و پا کنند.

همه چیز را به گردن من انداختند سرمربی پیشین چوکا با بیان اینکه مدیران این باشگاه سبب شدند تیم محبوب قلعه عقاب‌ها در رده‌های پایانی جدول قرار بگیرد، به تسنیم گفت: اگر نامداری پول داشت، پروژه‌هایش نیمه‌تمام نمی‌ماند. ما تیم را بالا آوردیم،‌ اما بی‌لیاقتی امثال این فرد باعث شد چوکا به این روز بیفتد. آنها هیچ کاری نکردند و همه چیز را به گردن من انداختند. کسی حاضر نیست ۸۰ درصد از قراردادش را ببخشد، اما این کار را کردم تا بگویم مشکلات چوکا فنی نیست.

هر کسی که چوکا را در اختیار دارد، باید پاسخگوی قراردادم باشد اشجاری در ادامه تصریح کرد: نامداری حتی نمی‌داند که من ۹ هفته سرمربی چوکا بوده‌ام و می‌گوید تیم ۱۴ هفته با من نتیجه نگرفته است. می‌خواهند با بازیکنانی که از تیم کنار گذاشته‌ام، تمرین برگزار کنند تا بگویند من مقصر مشکلات بوده‌ام. من قراردادم را با مدیریت فرد دیگری امضا کردم و هر کسی که صاحب تیم است، باید پاسخگوی این قرارداد باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.