بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده بازی با آمریکا هستیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران فردا سه شنبه در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف آمریکا می‌رود. این مسابقه که برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و معادلات صعود به مرحله حذفی را تعیین می‌کند، از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

در نشست خبری پیش از این بازی از تیم ملی ایران، علاوه بر کارلوس کی روش، کریم انصاریفرد ‏‬هم شرکت کرد. او گفت: بعد از برد تاریخی مقابل ولز، توانستیم همدلی را در تیم بیشتر کنیم و آماده بازی فردا شویم.

وی افزود: می‌دانیم بازی فردا چقدر اهمیت دارد و می‌تواند یک روز تاریخی را در ورزش کشورمان رقم بزند.

کاپیتان تیم ملی ایران تاکید کرد: بازی فردا قطعاً بازی خیلی حساسی است چون هر دو تیم شانس صعود دارند. من این قول را به شما می‌دهم که تمام بازیکنان همدل و همراه هستند و با روحیه برد وارد زمین می‌شویم.

انصاریفرد تصریح کرد: یک روز خوب را رقم خواهیم زد. آمریکا تیم قدرتمندی است. نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و همه جوره آماده هستیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: پس از باختی که مقابل انگلیس رقم خورد همدل و هم قسم شدیم.خواستیم برنده میدان شویم و بتوانیم در دو بازی آینده به پیروزی برسیم. می‌خواهیم همدل و هم قسم پیش برویم و بتوانیم با توانایی‌های خودمان صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره شرایط داخلی کشور ایران و ارتباط آن با بازی فردا گفت: ما می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم. می‌خواهیم نتیجه بگیریم. قطعاً تلاش می‌کنیم کشورمان سربلند باشد و مردم شاد باشند. قطعاً و بیشتر از همیشه تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

انصاریفرد در خصوص حضورش در دقایق پایانی بازی با ولز و برد در آن بازی اظهار کرد: اگر بخواهم آن لحظات را توصیف کنم، در سال‌های اخیر چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. همه بازیکنان مسئولیت را روی دوش خودشان حس می‌کردند. لحظات تاریخی فوق العاده ای بود. تصاویر همه چیز را نشان داد. مهمترین چیز این بود که خوب شروع کنیم، ادامه بدهیم و خوب به پایان برسانیم. خوشبختانه یک لحظه تاریخی و شیرین برای ورزش ایران بود و همه در این برد سهیم بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.