جام جهانی قطر - کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم استقلال به تحلیل این موضوع که در جام جهانی قطر، فوتبال تدافعی جواب نمی‌دهد، پرداخت.

جام جهانی قطر - کارشناس فوتبال و بازیکن پیشین تیم استقلال به تحلیل این موضوع که در جام جهانی قطر، فوتبال تدافعی جواب نمی‌دهد، پرداخت. علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیم ملی ایران برابر انگلیس گفت: ما در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم و یکسری از بازیکنان تیم ملی که کند هستند مقابل تیم سرعتی انگلیس در ترکیب ثابت قرار گرفتند که این موضوع در خط دفاعی مشکلاتی را برای تیم ملی ایجاد کرد. کی‌روش در این بازی دست به ریسک زد و تغییراتی را در ترکیب به وجود آورد که جواب نداد و متأسفانه لطمه خوردیم. از طرفی بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی به‌هم ریخته بودند و مثل همیشه فوتبال بازی نکردند.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم ملی برابر ولز در جام جهانی قطر تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که با یک ترکیب خوب به مصاف ولز برویم. تیم ما قابلیت این را دارد که روز جمعه برنده از زمین بیرون بیاید. ما اروگوئه را شکست دادیم، بنابراین می‌توانیم ولز را هم شکست دهیم، اما به شرط اینکه فوتبال کم‌اشتباهی را به نمایش بگذاریم. امیدوارم بازیکنان ما در این بازی برخلاف بازی با انگلیس با تمرکز بالا فوتبال بازی کنند و بدانند چیزی تمام نشده است.

چینی در خاتمه تصریح کرد: ما نباید برابر ولز دنبال فوتبال تدافعی باشیم، چون از این بازی برد می‌خواهیم. جام جهانی مثل لیگ برتر ایران نیست که فوتبال تدافعی جواب بدهد. در جام‌ جهانی، خصوصاً در جام جهانی قطر بازیکنان نخبه زیادی بازی می‌کنند و هر تیمی تدافعی بازی کند، بازیکنان حریف می‌توانند با استفاده از استعداد و توانایی‌ها‌ی‌شان ایجاد موقعیت کنند و به تیم حریف ضربه بزنند. من امیدوارم ولز را شکست بدهیم تا برای صعود از این گروه شانس داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.