سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح وضعیت این تیم برای برگزاری دو دیدار باقی مانده مرحله گروهی برابر تیم های ولز و آمریکا پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی به اظهار نظر در مورد شرایط این تیم قبل از دیدار برابر ولز و اتقاقات رخ داده در دیدار با انگلیس پرداخت.

کی روش در ابتدای صحبت هایش به اتفاقات رخ داده در دیدار برابر انگلیس اشاره کرد و گفت: از رسانه ها به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم. ما هیچ وقت علاقه نداریم که داخل زمین باشیم اما نتوانیم برای هواداران افتخار کسب کنیم.

وی ادامه داد: از نتیجه ای که به دست آمد درس خواهیم گرفت. برابر تیمی شکست خوردیم که یکی از نامزدهای قهرمانی در این دوره از مسابقات است. ما باید درون زمین باشیم و خودمان باشیم. همانطور که قبلا هم گفتم و در پیامی که فرستادم بازیکنان ما در تیم ملی دشمنان ما نیستند.

کی روش ادامه داد: برای کسانی که می خواهند بازیکنان را به دشمن تبدیل کنند تبریک می گویم چون کارشان را درست انجام دادند. اما اکثر مردم می دانند که این بازیکنان در سالهای طولانی باعث خوشحالی و افتخار مردم شدند. من می خواهم برابر این ایده بجنگم که بازیکنان دشمنان ما هستند. دشمنان ما کسانی هستند که می خواهند تمرکز ما را برهم بزنند.

وی افزود: کسانی که فکر می کنند بازی کردن در جام جهانی برابر تیم های پرتغال و بقیه فکر می کنند که بازی در جام جهانی پلی استیشن است. اینها باید به خاطر کاری کرده اند خوشحال باشند. نمی خواهم صحبت هایم را تمام کنم بدون این که به یک رسانه تبریک بگویم که کارش را خوب انجام داد و ترکیب را اول صبح انجام داد چرا که یکی را در تیم دارد که ترکیب را به آنها داده است. شما یک قهرمان بزرگ هستید!

متن صحبت های کی روش در همین خبر منتشر خواهد شد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶۱ )