مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می‌دویم و عرق می‌ریزیم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به مانند روز گذشته، امروز هم دو بازیکن تیم ایران با حضور در نشست خبری، پاسخگوی اصحاب رسانه در آستانه شروع جام جهانی بودند.

مرتضی پورعلی‌گنجی در این نشست که به صورت زنده در سایت آنتن پوشش داده می‌شد، اظهار داشت: به قطر تبریک می‌گویم که میزبان جام‌جهانی شده است و امیدوارم این جام برای مردم عزیز ایران خوش یمن باشد. وی ادامه داد: تنها مسئله مهم این است که با تعهد و تمرکز کامل هم‌ قسم‌ شده‌ایم تا دل مردم کشور را شاد کرده و موجب افتخار آنان شویم. پورعلی گنجی تصریح کرد: بازیکنان تلاش می‌کنند تا در این جام حضور یابند و ما هم مثل اسطوره‌های فوتبال کشور مثل علی دایی، جواد نکونام و مهدی مهدوی‌کیا سعی کرده ایم به این آرزو برسیم تا با تلاش و عرق‌ ریختن دل مردم را شاد کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر استحکام خط دفاع در جام قبل و احتمال تکرار آن در قطر عنوان کرد: نقطه قوت تیم‌ در جام‌جهانی گذشته این بود که از خط حمله تا مدافعان برای گل نخوردن تلاش می‌کردند. در حال حاضر نیز کادر فنی روی اتحاد تاکید دارد تا همه برای هم‌ تیمی‌های خود بجنگیم تا به هدفمان برسیم. مدافع تیم ملی ایران در مورد میزان تاثیر تغییر سرمربی و حضور دوباره کی‌روش‌ در تیم ملی گفت: در ۲۱ سالگی از سوی کی‌روش‌ به تیم ملی دعوت شدم. بزرگ‌ترین نقطه قوت او اتحاد و ایجاد همدلی است. موضوع مهم در تیم‌ ما فعل خواستن است تا به چیزی‌ که می‌خواهیم برسیم و برای آن زحمت بکشیم. با وجود او، همه بچه ها خوشحال‌تر و متحدتر هستند و امیدوارم در روزهای بازی برای زنان‌ و مردان‌ ایران خوشحالی ایجاد کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۰ )