دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌توانستیم از گروه‌مان صعود کنیم و این موضوع خیلی در جام جهانی قطر به ما کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند پیش از شروع تمرین امروز تیم ملی در کمپ الریان قطر در نشست خبری اظهار داشت: من هم خیلی خوشحالم که اینجا هستیم. سومین بار پشت سر هم است به جام جهانی می‌آییم و در دو دوره قبلی خیلی خوب بودیم. به ویژه در جام جهانی روسیه شانس خیلی بزرگی داشتیم تا از گروه‌مان صعود کنیم. این موضوع خیلی می‌تواند در جام جهانی به ما کمک کند.

وی افزود: می‌دانیم کارمان خیلی سخت است اما با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم و بازی‌های دوستانه خیلی خوبی به ویژه مقابل اروگوئه و سنگال انجام دادیم و همچنین دیدار با تونس نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. مطمئن باشید برای تاریخ‌سازی به قطر آمده‌ایم. جام جهانی یکی از بزرگترین رویدادهای فوتبال دنیا است و می‌خواهیم در این سه بازی سخت تاریخ را برای خودمان بسازیم تا برای اولین‌بار به دور بعدی صعود کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد:‌ همانگونه که جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی گفت به اینجا آمده‌ایم و تمام تمرکزمان برای یکی از بزرگترین تورنمنت‌های بزرگ دنیا گذاشته‌ایم. هر کسی آرزو دارد بتواند در جام جهانی باشد. ما هم تمام تمرکزمان را برای بهترین عملکرد گذاشته‌ایم.

بیرانوند در پاسخ به سوال شیطنت‌آمیز خبرنگار انگلیسی درباره اتفاقات اخیر رخ داده در کشورمان اظهار داشت:بحث شادی گل شخصی است. اینکه پس گلزنی یک بازیکن چه کاری انجام دهد یک بحث شخصی است اما همه ما به قطر آمده‌ایم تا مردم ایران را خوشحال کنیم زیرا تیم ملی برای همه ایرانی‌ها است. ما هم پایبند به همه چیز هستیم و امیدوارم بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

بیرانوند تأکید کرد: پیش از این هم گفتم می‌خواهیم برای اولین‌بار از گروه‌مان صعود کنیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )