پیشکسوت فوتبال ایران از عملکرد تیم ملی کشورمان برابر نیکاراگوئه انتقاد کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران از عملکرد تیم ملی کشورمان برابر نیکاراگوئه انتقاد کرد. علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت: یک بازی کسل‌کننده و عملکردی بسیار ضعیف را از تیم ملی دیدیم. از این مسابقه هیچ خواسته‌ای نداشتیم و این نیکاراگوئه بود که با تک ضرب بازی کردن خود، اصول فوتبال را به ما یاد داد. در این بازی سردرگم بودیم و برنامه‌ای نداشتیم.

«برای این مسابقه بیشتر ضرر کردیم تا نفعی از آن ببریم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: امید ابراهیمی بازیکنی متعصب و جنگنده است و از مصدومیت او خیلی ناراحت شدم. ما در گروهی قرار داریم که قطعاً هجومی بازی نمی‌کنیم و باید در دیدارهایی به میدان برویم که روی ما فشار باشد. من نسبت به انتخاب نیکاراگوئه به‌عنوان حریف تدارکاتی انتقاد داشتم، اما دیدیم که در برخی از دقایق بازی، اصول فوتبال را بهتر از ما رعایت می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه نمی‌داند کادر فنی تیم ملی می‌خواست چه نتیجه‌ای از دیدار با نیکاراگوئه بگیرد، خاطرنشان کرد: اگر به مصاف تیمی می‌رفتیم که فشار بیشتری به ما می‌آورد، به هدف‌مان می‌رسیدیم. حس می‌کنم تیم ملی ما یک بزرگتر و فدراسیون فوتبال صاحب ندارد که پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی را به بازیکن جوانی می‌دهیم که پیراهن این تیم را برای اولین بار می‌پوشد (آریا برزگر). متأسفانه هیچ سرپرست یا مدیری در تیم ملی نیست.

مدیرروستا در پاسخ به این پرسش که آیا ورود بازیکنان تیم جوانان به اردوی تیم ملی در زمان مناسبی محقق شد یا خیر، گفت: ما هم به جوانان اعتقاد داریم، اما باید در زمان مناسب به آنها میدان بدهیم. بازیکن جوان ما که شماره ۱۰ را پوشیده بود، در زمین هیچ‌کاره بود. چون تیم ملی برنامه نداشت، این جوانان را هم در این شرایط هدر می‌دهیم. باید در زمان درست به جوانان فرصت بدهیم، نه در آستانه جام جهانی.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان در چنین دیدارهایی باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازی کنند، اظهار داشت: کارلوس کی‌روش دو ماه است که سرمربی تیم ملی شده، اما اگر قرار بر ورود بازیکنان جوان است، این اتفاق باید از یک سال پیش آغاز می‌شد. بازیکنان ۲۰ تا ۲۱ ساله خوبی در لیگ برتر بازی می‌کنند، اما اینگونه استفاده کردن از آنها مانند افتادن در دیگ از هول حلیم است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )