هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برخی مسابقات جام جهانی را کوچک کرده‌اند و تیم ایران را از قبل راه‌یافته به مرحله بعد می‌دانند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برخی مسابقات جام جهانی را کوچک کرده‌اند و تیم ایران را از قبل راه‌یافته به مرحله بعد می‌دانند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: چیزی که الان در تیم ملی به وضوح به چشم می‌خورد بحث اتحاد است. نزدیک به مسابقات هستیم و تمام مسئولان، بازیکنان و کادر فنی تلا‌ش‌شان این است که این اتحاد به بهترین شکل به وجود بیاید تا نتایجی درخور نام ایران در جام جهانی کسب کنیم.

وی درباره تفاوت کار کی‌روش و اسکوچیچ، تصریح کرد: الان همانطور که گفتم بحث فقط اتحاد است. اسکوچیچ زحمات زیادی کشید و تیم ملی را به جام جهانی رساند، ولی در توانایی، اقتدار و مسائل فنیِ کی‌روش شکی نیست. جای گفتن نیست، او در تیم‌های بزرگ دنیا مربیگری و هشت سال هم در ایران کار کرده است و نتیجه زحماتش را دیده‌ایم. هشت سال تیم ملی ایران در رنکینگ اول آسیا بود و الان هم همه تلاش می‌کنند تا چیزی که مردم و خودمان انتظار داریم، در جام جهانی رقم بخورد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه یادآور شد: کار در جام جهانی خیلی سخت است، ولی برخی این مسابقات را کوچک کردند و تیم ایران را از قبل راه‌یافته به مرحله بعد می‌دانند. ما می‌دانیم که کارمان سخت است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )