مهاجم برزیلی تاتنهام احتمالاً نمی‌تواند تیم ملی فوتبال برزیل را در جام جهانی قطر همراهی کند.

مهاجم برزیلی تاتنهام احتمالاً نمی‌تواند تیم ملی فوتبال برزیل را در جام جهانی قطر همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تاتنهام در حالی شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد میهمانش اورتون را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد که ریچارلسیون به دلیل مصدومیت از ساق پا مجبور شد در دقیقه ۵۲ جای خود را با بیسوما بدهد. این مهاجم برزیلی که در پایان این دیدار با عصا اقدام به ترک ورزشگاه کرد، به طور حتم بازی چهارشنبه با منچستریونایتد را از دست خواهد داد و حالا در خظر از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم قرار دارد.

ریچارلیسون ۲۹ ساله که از زمان پیوستنش به تاتنهام در تابستان اخیر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هنوز برای اسپرز موفق به گلزنی نشده، پس از این بازی گفت: گفتنش سخت است، من قبلاً دچار چنین مصدومیتی شده بودم و دو ماه دور از میادین فوتبال بودم. قرار است آزمایشی روی پایم انجام شود اما در حال حاضر حتی راه رفتن هم درد دارم. برای رفتن به جام جهانی قطر باید مثبت فکر کنم.

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام هم پس از برتری تیمش مقابل اورتون درباره وضعیت مهاجم برزیلی‌اش اظهار داشت: به طور حتم ریچارلیسون بازی با منچستریونایتد را از دست می‌دهد. او دردی از ناحیه ساق پا حس می‌کند و در بازی بعدی در اختیار ما نخواهد بود. به نظرم ریچارلسیون به زمان خاصی برای ریکاوری نیاز دارد. بابت مصدومیت او متأسفیم چون او از آن دست بازیکنانی است که کیفیت زیادی را به تیم ترزیق می‌کند. روز یکشنبه روی ریچارلسیون آزمایش MRI انجام خواهیم داد تا بفهمیم مصدومیت دقیق او چیست، اما امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

تیم ملی فوتبال برزیل در گروه G جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های صربستان، سوئیس و کامرون همگروه است و با توجه به اینکه پنج هفته تا آغاز این رقابت‌ها باقی مانده، به نظر می‌رسد ریچارلسیون شانس اندکی برای همراهی سلسائو در این تورنمنت معتبر داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.