جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیریت این باشگاه نیز به سرنوشت همتای خود در استقلال دچار شود.

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیریت این باشگاه نیز به سرنوشت همتای خود در استقلال دچار شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از برکناری مصطفی آجورلو در شب گذشته و انتخاب علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، شایعات پیرامون دیگر باشگاه پرطرفدار یعنی پرسپولیس به اوج خود رسیده است

هفته گذشته بود که موضوع تغییر مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شد و شب گذشته در مورد آبی‌های پایتخت به واقعیت پیوست و اکنون گفته می‌شود ممکن است این تغییرات گریبان پرسپولیس را هم بگیرد.

قرار است بعدازظهر امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دهد و گفته می‌شود یکی از موضوعات مهم این جلسه بحث ابقا یا برکناری رضا درویش است.

شنیده می‌شود صحبت‌هایی با چند گزینه برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس شده و از حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به‌عنوان گزینه اصلی جانشینی درویش نام برده می‌شود. باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه چه خواهد بود و آیا درویش نیز به سرنوشت آجورلو دچار می‌شود یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.