مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک از هم تیمی‌هایش، هواداران و کادر فنی این تیم به خاطر از دست دادن پنالتی در دیدار مقابل پیکان معذرت‌خواهی کرد.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک از هم تیمی‌هایش، هواداران و کادر فنی این تیم به خاطر از دست دادن پنالتی در دیدار مقابل پیکان معذرت‌خواهی کرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید محمدزاده پس از تساوی بدون گل تیم آلومینیوم اراک مقابل پیکان درباره از دست دادن ضربه پنالتی در این بازی، گفت: واقعاً در مورد بازی متأسفم. از هم‌تیمی‌هایم، هواداران و کادر فنی معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم من را ببخشند.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه انقلاب کرج، تصریح کرد: چمن بد نبود، ولی احساس می‌کنم بیش از حد بلند بود و در صحنه‌ای هم که پنالتی زدم پایم زیر توپ رفت.

«در دقیقه ۲۷ به نظر می‌رسید احساس ضعف کردی.»، مدافع تیم آلومینیوم در واکنش به این موضوع اظهار داشت: این چمن بلند بود و انرژی زیادی می‌گیرد، اما آن لحظه به خاطر دماغم روی زمین نشستم.

محمدزاده درباره اینکه تیم آلومینیوم پس از هدر دادن پنالتی دچار اُفت روحی شد،‌ گفت: پیکان تیم خوبی است و گل زدن به این تیم سخت است؛ در اینطور بازی‌ها باید از چنین فرصت‌هایی استفاده کنید. به آن صحنه هم من و تیم‌مان اعتراض داریم که باید داور گل را اعلام می‌کرد و نیاز به پنالتی نبود. به هر حال من خودم را مقصر این مساوی می‌دانم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به اظهارات سیدمهدی رحمتی در حمایت از او، خاطر نشان کرد: رحمتی به من لطف دارد. او کاملاً مرا درک می‌کند و همیشه نشان داده پشت بازیکنش است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.