سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، شاگردانش انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دیدار فردا مقابل سپاهان دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، شاگردانش انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دیدار فردا مقابل سپاهان دارند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در این شهر زیبا و تاریخی هستم. از همه هواداران پرسپولیسی این شهر هم تشکر می‌کنم؛ استقبال خیلی خوبی از ما داشتند. بازی حساسی را در پیش داریم؛ سپاهان تیمی است که همیشه برای من قابل احترام بوده است و قطعا بازی راحتی نیست و بازی سختی برای هر دو تیم است.

سپاهان تیم خطرناکی است و ۳ امتیاز دیدار با آن ارزش زیادی دارد وی ادامه داد: سعی کردیم بعد از اتفاقاتی که در بازی قبل افتاد از لحاظ روحی و روانی خودمان را ریکاوری کنیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و آنالیز خوبی از حریف داشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. سپاهان با توجه به اینکه در سالیان اخیر رقیب همیشگی برای پرسپولیس بوده، فکر می‌کنم سه امتیاز برای هر دو تیم خیلی مهم است. قطعاً برای سه امتیاز می‌جنگیم و با تمام قوا باید انرژی بگذاریم و تمرکز خوبی در همه خطوط داشته باشیم. سپاهان واقعاً تیم خطرناکی است. همه ما می‌دانیم این سه امتیاز ارزش خیلی زیادی دارد و ان‌شاءالله بتوانیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم.

تمام بازیکنانم توجیه هستند و انگیزه بالایی دارند «با توجه به مشکلاتی که هفته گذشته داشتید آیا مسائل روحی و روانی تیم‌تان برطرف شده است؟»، سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت:‌ ما یکی دو جلسه خیلی خوب با بازیکنان داشتیم. بالاخره در این شرایطی که وجود دارد شاد کردن دل هواداران خیلی اهمیت دارد. بازیکنان هم به نتیجه خوبی رسیدند که باید در بازی فردا با تمرکز کامل و رعایت مسائل فنی و انجام وظایف فنی در زمین به تیم کمک کنند. فکر می‌کنم همه بازیکنان توجیه هستند و انگیزه بالایی دارند برای اینکه بتوانند شادی را به هواداران تزریق کنند.

عالیشاه می‌تواند از هفته بعد به جمع ما اضافه شود گل‌محمدی در مورد اینکه آیا امید عالیشاه می‌تواند سرخپوشان را در بازی فردا همراهی کند یا خیر،‌ تصریح کرد: متأسفانه نه. او با ما به اصفهان نیامده است و در لیست‌مان نیست، ولی شرایطش بهتر است و به نظرم می‌تواند از هفته بعد به جمع ما اضافه شود.

فوتبال می‌تواند برای بخش بزرگی از جامعه الهام‌بخش باشد وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «شما هفته گذشته گفتید در این شرایط فوتبال مهم نیست. آیا اکنون و با توجه به حساسیت دیدار با سپاهان فوتبال برای پرسپولیس اهمیت پیدا کرده است یا خیر؟»، یادآور شد: قطعاً فوتبال بخش مهمی از زندگی ما ورزشکاران و مربیان است. می‌دانیم فوتبال می‌تواند برای بخش بزرگی از جامعه الهام‌بخش باشد و آنها می‌توانند با پیروزی تیم محبوب‌شان خوشحال یا ناراحت شوند. خدا را هم شکر می‌کنم در تیم و بخشی از فوتبال هستیم که نتایجش می‌تواند روی روحیه و ذهن مردم تأثیرگذار باشد. ما امسال بازی‌های خوبی انجام دادیم و کیفیت فنی خوبی هم داشتیم. نتیجه‌گیری هم می‌تواند از لحاظ روحی و روانی، شادی را به اردوی ما بکشاند و مؤثر باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )