تیم ملی فوتسال ژاپن با پیروزی برابر ازبکستان نخستین فینالیست شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه تیم‌های ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ژاپن ‏‬به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن «سعد العبدالله» کویت آغاز شد و ازبکستان با برتری یک بر صفر نیمه اول را به پایان رساند. ژاپن در این نیمه بسیار بدشانس بود و چند ضربه بازیکنان این تیم به تیرک دروازه ازبکستان برخورد کرد.

در نیمه دوم ورق به سود ژاپن عوض شد و این تیم با به ثمر رساندن دو گل، ازبکستان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی را شکست داد. ازبکها که امید زیادی به قهرمانی داشتند، با این باخت راهی دیدار رده بندی شدند و ژاپن که شروع ضعیفی در این رقابتها داشت، به فینال رسید.

در دیگر بازی این مرحله و از ساعت ۲۰:۳۰ تیم‌های ملی ایران و تایلند به مصاف هم می‌روند. برنده این مسابقه، حریف ژاپن در فینال خواهد بود.

دیدار فینال این دوره از مسابقات، ساعت ۲۰:۳۰ شنبه آینده برگزار خواهد شد.

ژاپن در ۱۵ دوره گذشته، سه بار عنوان قهرمانی را به دست آورده و امیدوار است این دوره مجدداً این عنوان را از آن خود کند. سامورایی‌ها آخرین بار سال ۲۰۱۴ روی سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.