سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به شکست هفته قبل مقابل نساجی پیروزی و امتیاز دیدار با تیم شایسته گل‌گهر می‌تواند برای ما حائز اهمیت باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به شکست هفته قبل مقابل نساجی پیروزی و امتیاز دیدار با تیم شایسته گل‌گهر می‌تواند برای ما حائز اهمیت باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: با توجه به نتیجه‌ای که هفته گذشته رقم خورد (شکست ۴ بر صفر برابر نساجی)، پیروزی و امتیاز دیدار با تیم شایسته گل‌گهر می‌تواند برای ما حائز اهمیت باشد. این تیم در سال‌های اخیر در حوزه‌های مدیریتی، فنی، بازیکن و کسب امتیاز به ثبات خوبی رسیده است.

وی با بیان اینکه گل‌گهر می‌داند از فوتبال چه می‌خواهد و برای هدفش تجهیز شده است، تصریح کرد: کار دشواری برابر این تیم داریم. باید با تمام وجود کار کنیم و با بچه‌ها همدل شدیم تا نتیجه بدی را که گرفته‌ایم، جبران کنیم. امیدوارم قضاوت داور این بازی به گونه‌ای باشد که اگر اشتباهی هم رخ داد، آن را پای اشتباه داوری بگذاریم؛ نه مسائل دیگر. نفت در چند هفته گذشته خیلی از این موضوع ضرر کرده است که مطالبه‌گری هم نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به محرومیت موقت مدیرعامل این باشگاه بیان کرد: هدایت یزدی برای یک مسابقه مطالبه‌گری کرد که محروم شد. نمی‌خواهم همه چیز را به هم گره بزنم. نساجی مقابل ما بهتر عمل کرد و لایق برد بود. به اعضای این تیم هم تبریک گفتم، اما باید ساختار خودمان را درست کنیم؛ وگرنه نتایج خوب ما مقطعی می‌شود.

مهاجری با اشاره به دوران حضورش در جمع سرخپوشان قائمشهری خاطر نشان کرد: زمانی که مسئولیت فنی نساجی را قبول کردم، این باشگاه هیچ چیزی نداشت و حالا همه چیز دارد. این اتفاق ظرف سه سال و در یک باشگاه خصوصی رخ داد. با این حال آنها برنامه، اصول و دوراندیشی دارند و جلو رفتن مطابق برنامه‌ریزی ارزشمند است. خواسته‌های نساجی براساس موجودی باشگاه تعیین می‌شود و دیدیم که این تیم به سهمیه آسیایی هم رسید. این حاصل برنامه‌ریزی خوب است.

وی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت بدترین شرایط را میان تیم‌های لیگ برتری دارند، گفت: امیدوارم مسئولان استان به گونه‌ای عمل کنند تا در شرایطی برابر با سایر تیم‌ها رقابت کنیم. هیچ موقع از شرایط خوب سایر تیم‌ها ناراحت نمی‌شویم، چون آنها تلاش کردند. با این حال این اتفاق در مجموعه نفتی به هر دلیلی رخ نداده است و امیدوارم تا دیر نشده، مسئولان شهری و استانی که پای کار بوده‌اند، قوی‌تر عمل کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه یادآور شد: تکلیف هیئت فوتبال خوزستان هم مشخص و طالقانی در سمت ریاست هیئت فوتبال ماندگار شد. انتظار داریم او از نفت مسجدسلیمان که سرمایه‌ای استانی است، به گونه‌ای حمایت کنند که متضرر نشویم.

مهاجری در واکنش به سؤال دیگری در مورد شکست سنگین نفت مسجدسلیمان در خانه نساجی اظهار داشت: عوامل مختلفی برای پیروزی باید دست به دست هم بدهند و به نظرم در آن مسابقه به خودمان باختیم. نداشتن برانگیختگی و تجهیز لازم برای رفتن به زمین، اشتباهات داوری، هوای شرجی، دریافت گل زودهنگام و تغییر ساعت مسابقه از ساعت شش به ساعت سه باعث باخت ما شد. بازی ناگهان به ساعت سه عصر منتقل شد و در دقیقه یک گل خوردیم.

وی با اشاره به اتفاقات مشکوک داوری مسابقه یادشده تصریح کرد: در ادامه به بازی برگشتیم؛ یک گل زدیم و یک پنالتی محرز گرفتیم که شرایط با این اتفاقات برمی‌گشت. نساجی عقب‌نشینی کرد و منتظر اشتباه ما شد. این تیم نیاز به پیروزی داشت و اگر این گل‌ها جابجا می‌شد، کار راحت‌تری داشتیم. باید از این اتفاقات درس بگیریم و ثابت کنیم شکست مقابل نساجی یک اتفاق بود. به‌خاطر این شکست از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره غایبان تیمش در دیدار با گل‌گهر سیرجان گفت: محمد خرم‌الحسینی را به دلیل مصدومیت نداریم، اما سایر بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.