مطابق گزارش یک رسانه معتبر پرتغالی؛ باشگاه آرسنال در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای جذب مهاجم تیم ملی ایران است.

مطابق گزارش یک رسانه معتبر پرتغالی؛ باشگاه آرسنال در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای جذب مهاجم تیم ملی ایران است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «آبولا» پرتغال گزارش داد که باشگاه آرسنال در حال آماده کردن یک پیشنهاد به باشگاه پورتو برای جذب مهدی طارمی است.

میکل آرتتا فصل گذشته پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و ادی انکتیا را در خط حمله آرسنال آزمایش کرد و اکنون گابریل ژسوس را در این خط می‌بیند. این بازیکن شروع فوق‌العاده‌ای داشت اما انکتیا فرصت چندانی برای بازی برای توپچی‌ها پیدا نمی‌کند و انتظار می‌رود بیشتر در مسابقات لیگ اروپا و جام حذفی انگلیس بازی کند.

آبولا گزارش داد که توپچی‌ها به جذب مهدی طارمی علاقه‌مند هستند و نمایندگان این مهاجم ایرانی تمایل دارند که این انتقال پس از جام جهانی ۲۰۲۲ و در پنجره زمستانی (ژانویه) انجام شود. پورتو فصل گذشته لوئیس دیاز را به لیورپول فروخت و امیدوار است که انتقال طارمی به آرسنال را هم به سرانجام برساند.

مهاجم تیم ملی ایران در ۱۱ دیدار از فصل ۲۳-۲۰۲۲ توانسته ۷ گل و ۶ پاس گل از خود ثبت کند. در نقل‌وانتقالات تابستانی از میلان و سپس چلسی به‌عنوان مقصد بعدی طارمی یاد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.