باشگاه آرسنال انگلیس جدیدترین مشتری مهدی طارمی است و قصد دارد مهاجم تیم ملی ایران را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد؛ آنهم در حالی که پورتو برای فروش طارمی چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در ادامه درخشش خود در این تیم پرتغالی مورد توجه چند باشگاه قرار گرفته است، در جدیدترین مورد آرسنال انگلیس را مشتری خود می بیند.

روزنامه «ابولا» پرتغال با انتشار خبری مدعی شد آرسنال با هدایت «آرتتا» در حال آماده شدن پیشنهادی برای جذب مهدی طارمی است.

مهاجم ایرانی پورتو فصل ۲۳/‏۲۰۲۲‬ را بسیار خوب آغاز کرده است و در ۱۱ مسابقه در تمام رقابتها، ۷ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است. در آخرین مسابقه، طارمی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایر لورکوزن دو پاس گل داد و عملکرد چشمگیری داشت.

طارمی تا سال ۲۰۲۴ با باشگاه پورتو قرارداد دارد و گفته می‌شود بند فسخ قرارداد او تا ۲۵ میلیون یورو تعیین شده است.

بر اساس اعلام رسانه پرتغالی، مدیر برنامه طارمی هم مشتاق هستند این مهاجم بعد از حضور با تیم ملی ایران در جام جهانی قطر، به تیم دیگری منتقل بشود.

ابولا همچنین مدعی شد باشگاه پورتو هم «مایل به مذاکره» است و امیدوار است معامله‌ای مشابه با سال گذشته یعنی انتقال «لوئیز دیاز» به لیورپول را رقم بزنند.

این در حالی است که در روزهای گذشته از باشگاه چلسی انگلیس هم به عنوان یکی از تیم‌های علاقه مند به طارمی در رسانه‌های انگلیسی و پرتغالی نام برده شده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )