سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که بازیکنانش بابت پیروزی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی شادی نکرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که بازیکنانش بابت پیروزی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی شادی نکرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد مکابی رژیم صهیونیستی را در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و به اولین برد خود در گروه H این رقابت‌ها دست پیدا کند، پس از دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در تمجید از هافبک آرژانتینی‌اش گفت: دی‌ماریا با پاس‌هایش شگفت‌انگیز بود. این اولین بازی او پس از مدتی طولانی بود و واقعاً خوب کار کرد. آنخل بازیکنی خارق‌العاده است.

وی افزود: در مقطع پایانی بازی خیلی عصبانی بودم چون نباید بازی را در ۱۵ دقیقه پایانی آنطور رها می‌کردیم و در زمین آشفته عمل می‌کردیم. ما ۵ یا ۶ فرصت گلزنی داشتیم، اما وقتی در چنین شرایطی به حریف خود یک گل هدیه می‌کنید، باید بترسید و این واقعاً آسیب‌زا است. با این حال، بچه‌ها باهوش بودند چون وقتی به رختکن برگشتیم، سکوت مرگباری حاکم بود بود و جشنی بابت این برد در کار نبود. این به من نشان داد که آنها متوجه شدند چه اتفاقی در مقطع پایانی بازی افتاد. ما سعی کردیم کمی بیش از حد زیبا باشیم و بعد ترسیدیم.

سرمربی یوونتوس همچنین درباره زننده دو گل تیمش در این بازی که تابستان اخیر به شدت بحث جدایی‌اش از این تیم مطرح بود، اظهار داشت: رابیو بسیار پیشرفت کرده است، بالغ شده و در ۲۷ سالگی به اوج خود رسیده است. آدرین هنوز هم می‌تواند بازی رو به جلو خود را بهبود ببخشد و پاس‌های سریعتری بدهد.

مکس آلگری در ادامه درباره مهاجم صربستانی‌اش خاطرنشان کرد: ولاوویچ در این دیدار از نظر سطح فنی خوب عمل کرد، می‌توانم بگویم این بهترین عملکرد او در گلی که به ثمر رساند، بود اما باید گل‌های بیشتری می‌زد چون چهار موقعیت داشت و فقط یک موقعیت را گل کرد. دوشان باید راه دور شدن از بازیکنانی که او را یارگیری نفر به نفر می‌کنند، بهبود بیخشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید در بازی برگشت با مکابی سعی کنم به پیروزی برسیم و سپس ببینیم در بازی با بنفیکا در شهر لیسبون چه خواهد شد و به طور حتم بازی پایانی‌مان با پاری‌سن‌ژرمن تعیین‌کننده خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.