روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و کویت با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت «عبدالله احمد ربیع» همتای کویتی خود در محل این فدراسیون حضور یافت و نشستی را برگزار کرد.

در این دیدار که حسین شمس، پیشکسوت فوتسال کشور هم حضور داشت، رئیس فدراسیون فوتبال کویت ضمن تبریک صعود تیم ملی ایران، ابراز امیدواری کرد که این تیم همانند جام جهانی ۲۰۱۸ نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشد.

طبق گزارش سایت فدراسیون فوتبال ایران، احمد ربیع همچنین با اظهار تمایل برای بهره مندی از تجربیات ایران جهت توسعه و بازسازی فوتبال کویت، نسبت به امضای تفاهم‌نامه نامه همکاری بین دو کشور ابراز تمایل کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کویت همچنین پیشنهاد داد که در آینده‌ای نزدیک مسابقه‌ای به شکل سوپر کاپ بین تیم‌های قهرمان باشگاهی دو کشور برگزار شود.

عبدالله احمد ربیع در این دیدار، با تبریک انتخاب دوباره مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، برای وی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال کویت در برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، از آمادگی ایران جهت همکاری‌های آتی دو فدراسیون در آینده خبر داده و ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته تیم‌های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال ایران در ماه‌های آتی عناوین دومی و سومی خود در جام جهانی را تکرار کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.