کاپیتان سابق آبی پوشان در اردوی فولاد حضور داشته و مشکلی برای اولین تقابل با همبازیان سابق خود در استقلال ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و فولاد فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که به دلیل شرایط جدولی امتیازات کامل این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است. این بازی حاوی نکات حائز اهمیت فراوانی است که یکی از جذاب ترین آنها می‌تواند به تقابل وریا غفوری با استقلال بازگردد.

کاپیتان سابق که در سال ۹۵ به استقلال پیوست و در پایان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و پس از قهرمانی با این تیم بر خلاف میل باطنی اش از آبی پوشان جدا شد و به فولاد پیوست، برای رویارویی با تیم سابقش انتظار طولانی نکشید و حالا در هفته هشتم این رقابتها می‌تواند در ورزشگاه آزادی مقابل تیم سابقش به میدان برود.

این بازی که از ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این شاید خوشایند کاپیتان سابق آبی پوشان نباشد چرا که در غیر این صورت، هواداران استقلال استقبال خوبی از وی به عمل می‌آورند.

در حال حاضر استقلال با ۷ بازی و ۱۴ امتیاز پس از پرسپولیس ۱۴ امتیازی (به دلیل تفاضل گل پایین‌تر) در رده دوم جدول قرار دارد و فولاد با یک بازی کمتر نسبت به استقلال و ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است. شاگردان نکونام در صورت پیروزی احتمالی در این بازی شانس این را دارند که حتی تا رده سوم جدول هم صعود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.