سرمربی یاران صادق محرمی به دنبال دومین شکست در لیگ قهرمانان اروپا مطالبی بیان کرد.

سرمربی یاران صادق محرمی به دنبال دومین شکست در لیگ قهرمانان اروپا مطالبی بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دینامو زاگرب شب گذشته در سومین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل در خانه سالزبورگ اتریش شکست خورد. تنها گل این بازی در دقیقه ۶۸ برای میزبان اتریشی با خطای پنالتی صادق محرمی، مدافع ایرانی دینامو زاگرب به دست آمد.

آنته چاچیچ، سرمربی دینامو زاگرب به دنبال دومین شکست تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت: این نیمه نخست بازی ما برابر سالزبورگ بود و ۶ روز دیگر در زاگرب بازی کردیم. به طور حتم از این بازی درس می‌گیریم. در نیمه دوم خطاهای فنی زیادی داشتیم و نتوانستیم بازی سرعتی در کناره‌ها داشته باشیم. همین موضوع باعث شد تا سالزبورگ فشار زیادی روی دروازه ما بیاورید.

سرمربی یاران صادق محرمی افزود: میزبان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در نهایت با پنالتی به گل رسید. پس از آن فرصت زدن گل تساوی را هم داشتیم. این لیگ قهرمانان اروپا است و تفاوت‌های ظریف تعیین کننده است. در بازی برگشت هوشمندانه‌تر خواهیم بود و امیدوارم عملکرد بهتری ارائه دهیم. ما سه امتیاز داریم و در نیمه راه لیگ قهرمانان اروپا هستیم. دو بازی خانگی پیش‌رو داریم و باید نگاه‌مان رو به جلو باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.