پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: ساپینتو با قدری خویشتنداری می تواند نقطه ضعف خود را از بین برده تا تیمش با آرامش بیشتری امتیاز بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران پس از دو پیروزی متوالی مقابل نساجی و فولاد و هم امتیاز شدن با تیم صدر جدولی پرسپولیس، در هفته هشتم لیگ برتر دیداری دشوار مقابل فولاد دارند که این حریف آنها یکی از تیم‌های بدون شکست تا پایان هفته هفتم می‌باشد.

احمد فیض کریملو مدافع سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی بیان داشت: فولاد را یکی از دشوار ترین حریفان نیم فصل اول استقلال می‌دانم و اگر آبی پوشان در این بازی هم به پیروزی برسند می‌شود گفت شاهکار بزرگی کرده‌اند که در دو بازی متوالی از تیم‌های گل گهر و فولاد امتیاز کامل گرفته‌اند.

وی افزود: با این وجود تاکید می‌کنم استقلال ظرفیت غلبه بر فولاد را دارد و می‌تواند به فولاد هم مثل گل گهر، اولین شکست فصل را تحمیل کند.

مدافع پیشین آبی پوشان خاطرنشان ساخت: در عملکرد آبی پوشان در هفته‌های ابتدایی فراز و نشیب بیشتری به چشم می‌خورد اما با نزدیک شدن به ترکیب اصلی، حالا کمتر این فراز و نشیب به چشم می‌خورد. اشکالی که در این هفت هفته به چشم من آمد عدم استحکام لازم نسبت به فصل گذشته در ساختار دفاعی است. در این فصل به مراتب نسبت به فصل گذشته بیشتر به تیم‌های مقابل موقعیت گل داده می‌شود و به همین دلیل نسبتاً هم بیشتر گل می‌خورند. ساپینتو باید بتواند با توجه به مدافعان خوبی که در اختیار دارد، این مشکل را مرتفع نماید.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتور بهترین موقعیت را در اختیار استقلال قرار داد تا بار دیگر به صدر جدول برسد و آنها باید با دانستن قدر این فرصت مناسب، همه تلاش خود را برای شکست دادن فولاد انجام دهند. بازی خانگی با فولاد بهترین فرصت برای آبی پوشان است تا خودشان را به صدر رسانده و سپس به فکر تثبیت موقعیت شان باشند.

فیض کریملو بیان داشت: فولاد با دریافت تنها ۲ گل بهترین خط دفاعی این فصل را دارد و این آمار نشان می‌دهد کار آبی پوشان برای باز کردن دروازه حریف شان چندان هم ساده نیست. اما ساپینتو ابزار لازم و کافی را برای عبور از دفاع مستحکم فولاد در اختیار دارد و در صورتی که به خوبی از این ابزار استفاده کند، آبی پوشان می‌توانند سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند.

کارشناس فوتبال در خصوص محرومیت ساپینتو تصریح کرد: قطعاً استقلال از نبود ساپینتو لب خط ضرر می‌کند و امیدوارم این موضوع منجر به امتیاز از دست دادن آنها نشود. توصیه من به ساپینتو این است که این نقطه ضعف خود را از بین ببرد و اجازه ندهد تعداد محرومیت‌هایش در این فصل بیشتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.