دیناموزاگرب در چارچوب دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک پنالتی که مدافع تیم ملی کشورمان خطای آن را مرتکب شد، مقابل میزبان خود شکست خورد.

دیناموزاگرب در چارچوب دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک پنالتی که مدافع تیم ملی کشورمان خطای آن را مرتکب شد، مقابل میزبان خود شکست خورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۱۵ امشب (چهارشنبه - به وقت ایران) با دو دیدار همزمان پیگیری شد.

در این چارچوب یاران صادق محرمی در گروه E میهمان سالزبورگ بودند و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند. محرمی که از ابتدای مسابقه برای دیناموزاگرب به میدان رفت، در دقیقه ۶۸ روی اولمر مرتکب خطای پنالتی شد که نوح اوکافور توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند. مدافع تیم ملی کشورمان در این صحنه با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد و در دقیقه ۸۰، جای خود را به پیتر بوچکاج داد.

دیناموزاگرب با سه امتیاز، موقتاً در جایگاه سوم جدول گروه E لیگ قهرمانان اروپا ایستاد و سالزبورگ با پنج امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

تیم‌های لایپزیگ و سلتیک هم در چارچوب بازی‌های گروه F به مصاف هم رفتند که لایپزیگ با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت. کریستوفر انکونکو در دقیقه ۲۷ دروازه سلتیک را گشود که ژوتا در دقیقه ۴۷، بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و گلزنی آندره سیلوا در دقایق ۶۴ و ۷۷، سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به نماینده آلمان رساند.

شاگردان مارکو رُز با این پیروزی، امتیازات خود را به عدد سه رساندند و به رده سوم جدول گروه F صعود کردند. سلتیک نیز با یک امتیاز قعرنشین شد.

دیدارهای باقیمانده دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.