سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از برتری تیمش مقابل بارسلونا گفت، این می‌تواند شروعی تازه برای تیمش باشد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از برتری تیمش مقابل بارسلونا گفت، این می‌تواند شروعی تازه برای تیمش باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند، با نتیجه یک بر صفر میهمان خود بارسلونا را شکست دهند، پس از این دیدار در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: نمی‌گویم که این برد غیرمنتظره بود. در کنفرانس قبل بازی گفتم که این یک فرصت عالی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بود. ما باقاطعیت و تهاجمی بازی کردیم چون تنها راه شکست دادن چنین تیم‌هایی همین است. مدت زیادی منتظر چنین بردی بودیم. برای هواداران و باشگاه خوشحالم، اما هنوز چیزی به دست نیاورده‌ایم. این باید شب فوق‌العاده‌ای باشد که شروع چیزی جدید است.

سرمربی اینتر که تیمش در بازی آخر خود در سری A ایتالیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب رُم شده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: از نتیجه تیم مقابل رُم بسیار بسیار ناامید شدم، اما نه از عملکردمان در آن بازی. شب‌هایی مانند این (پیروزی مقابل بارسلونا) به ما کمک می‌کند، اکنون باید انرژی خود را بازیابی کنیم و برای بازی پیش‌روی‌مان با ساسولو در سری A ریکاوری کنیم. این می‌تواند شروعی برای ما باشد، اما باید در حال حاضر به این نتیجه و عملکردمان ثبات ببخشیم.

اینزاگی که در هفته‌های اخیر به خاطر نتایجی که تیمش در فصل جاری به دست آورده، تحت‌فشار بوده، در این خصوص هم گفت: من به کارم ادامه می‌دهم. لحظاتی اینچنینی پیش می‌آید، اما سرم را بالا نگه می‌دارم چون کادرفنی‌ام، بازیکنانم و باشگاه‌مان در ۱۵ ماه گذشته کارهای بزرگی انجام داده‌اند. من تیمی را در این دیدار دیدم که مستحکم بود و با هم جنگیدند، وگرنه نمی‌شود اینطور نتیجه گرفت. من خوشحالم، اما این بچه ها همان کسانی هستند که همین چند ماه پیش دو جام به من هدیه دادند و آنها بیشتر از هر کسی می‌دانند که حالا فرصت برای جبران دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.