سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد داور انتقاد کرد و از بی‌عدالتی صورت گرفته سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا از عملکرد داور انتقاد کرد و از بی‌عدالتی صورت گرفته سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندز که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود اینتر شدند و دومین شکست متوالی‌شان در این گروه را تجربه کردند، پس از این دیدار با اشاره به عملکرد داور بابت مردود کردن گل پدری و پنالتی که بابت خطای هندی دومفریس برای تیمش نگرفت، گفت: من عصبانی هستم. داوران باید بیایند و تصمیمات خود را توضیح دهند چون ما چیزی از تصمیمات آنها نمی‌فهمیم. من از داور (اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی) خواستم که تصمیماتش را بعد از بازی توضیح دهد و او نپذیرفت. آنچه ما در این بازی تجربه کردیم، بی‌عدالتی بود.

وی در ادامه اظهار داشت: اینتر بسیار خوب دفاع کرد و ما از خط میانی نتوانستیم خوب بازی‌سازی کنیم. ما همیشه می‌خواهیم هجومی بازی کنیم و بهتر حمله کنیم، اما فکر می‌کنم ریتم لازم را در این بازی نداشتیم. ما باید فراتر از تصمیمات داوری، منتقد عملکرد خودمان باشیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم خوب کار کردیم. نیمه اول خیلی بد بود و نمی‌دانم که آیا این بدترین بازی فصل ما بود یا خیر!

ژاوی که تیمش در حال حاضر با ۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی گروه C این رقابت‌ها و پشت‌سر بایرن مونیخ ۹ امتیازی و اینتر ۶ امتیازی است، در این خصوص خاطرنشان کرد: نگران جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی هستم. ما در وضعیتی خیلی پیچیده و دشوار هستیم. ما حالا سه فینال (اشاره به سه بازی باقیمانده تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان) در پیش داریم که دو بازی‌اش در خانه خواهد بود و سعی می‌کنیم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کنیم.

سرمربی بارسلونا درباره گل هافبک جوانش که داور به خاطر برخورد توپ به دست آنسو فاتی آن را مردود اعلام کرد، تأکید کرد: اعضای کادرفنی‌ام به من گفتند که گل پدری باید صحیح اعلام می‌شد و گل ما درست بود. قانون در گل پدری می‌گوید پس از برخورد تصادفی توپ به دست، بازی دوباره از آن لحظه شروع می‌شود، بنابراین باید آن را یک گل قانونی تلقی کرد. داور در پایان بازی رفت و چیزی نگفت. من واقعاً عصبانی هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.