سرمربی تیم فوتبال پورتو از عملکرد مهاجم ایرانی‌اش در بازی با بایرلورکوزن ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پورتو از عملکرد مهاجم ایرانی‌اش در بازی با بایرلورکوزن ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرجیو کونسیسائو در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل بایرلورکوزن در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، درباره تعویض برونو کاستا در آغاز نیمه دوم و فرستادن اوتاویو به زمین گفت: اوتاویو باتجربه است و تیم را از نظر دفاعی متعادل می‌کند. ما همچنین نیاز به بهبود و اصلاح در خط هجومی‌مان داشتیم. به این دلیل این تعویض را بین دو نیمه انجام دادم چون برونو کاستا بد بازی می‌کرد.

سرمربی پرتغالی پورتو در ادامه درباره مهاجم ایرانی‌اش که در این بازی دو پاس‌گل ساخت و بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم طارمی مثل همیشه خوشحال نیست، اما واکنش و عملکرد او در زمین تغییر نمی‌کند، او از پختگی بالایی برخوردار است. در بازی مقابل براگا اتفاق‌نظر وجود داشت که مهدی بهترین بازیکن زمین بود و در این دیدار هم او دوباره تعیین کننده بود.

وی همچنین درباره پنالتی که دروازه‌بانش در دقیقه ۴۵ از پاتریک شیک گرفت، اظهار داشت: دیوگو کاستا برای همین اینجاست، تا از دروازه‌اش دفاع کند. دیوگو نیازی ندارد که من به او اعتماد به نفس بدهم، او بهترین دروازه‌بان حال حاضر پرتغال است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )