در شب اول هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو مقابل لورکوزن به برتری رسید و بارسلونا در برابر اینترمیلان به شکست رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ۶ بازی به صورت همزمان از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه آغاز شد که در مهمترین آنها پورتو مقابل لورکوزن به برتری رسید و بارسلونا برابر اینتر به شکست رضایت داد.

لیورپول نیز در ادامه برد خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رنجرز به برتری رسید تا شروع ناامیدکننده خود در فصل را به فراموشی سپارد.

شرح کامل بازی‌های به شکل زیر است:

گروه A

لیورپول ۲ – رنجرز اسکاتلند صفر

در این مسابقه، لیورپول با ترکیبی هجومی کار را آغاز کرد و از لحظات ابتدایی به میهمان فشار آورد تا بتواند خیلی زود گلزنی کند که این اتفاق نیز افتاد.

در دقیقه ۷ با کاشته دیدنی ترنت الکساندر آرنولد لیورپول به گل رسید تا با آرامش به ادامه بازی بپردازد.

آرنولد که در این هفته‌ها کیسه بوکس منتقدین شده است با این گل توانست از زیر فشار درآید و حتی توانایی‌های خود در فاز تهاجمی را دوباره به همگان اثبات کند. او که از لیست تیم ملی انگلیس نیز خط خورده بود با نمایش امروز خود می‌تواند امیدوار باشد تا در جام جهانی یکی از مهره‌های اصلی ساوتگیت نام گیرد.

لیورپول در نیمه دوم نیز کار را هجومی پیش برد تا اینکه در دقیقه ۵۳ با پنالتی محمد صلاح کار را تمام کرد و ۳ امتیاز بازی را برای خود به ارمغان آورد.

آژاکس یک – ناپولی ۶ گل‌ها: کودوس برای آژاکس – راسپادوری (۲) ، دی لورنتزو ، زیلنتسکی ، کواراتسخلیا و سیمئونه

بازی با گلزنی کودوس برای آژاکس در دقیقه ۹ آغاز شد تا همگان خیال کنند که نماینده هلند می‌تواند صدرنشین ایتالیا که قدرتمندانه در این فصل ظاهر شده را شکست دهند ولی ناپولی خیلی زود به بازی بازگشت و قدرت تمام خود را به رخ کشید.

ناپولی در نیمه اول پاسخ قاطعی به میزبان داد و با ۳ گل آنها در آمستردام جریمه کرد. در نیمه دوم نیز شاگردان اسپالتی نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساندند و ۳ گل دیگر وارد دروازه آژاکس کردند تا یک نتیجه‌ای تحقیرآمیز برای میزبان رقم خورد.

از دقیقه ۷۳ ، دوشان تادیچ به خاطر دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. البته در آن دقیقه، آژاکس با نتیجه ۵ بر یک از حریف عقب بود.

گروه B

پورتو ۲ – لورکوزن صفر

با اینکه پورتو میزبان مسابقه بود ولی لورکوزن نمایش بهتری در دقایق ابتدایی بازی داشت و توانست چند موقعیت خوب برای خود ساخته و پرداخته کند. در جایی که توپ در دست لورکوزن بود، پورتو به یک ضدحمله خوب رسید و طارمی توانست با یک حرکتی دیدنی گل اول پورتو را به ثمر رساند ولی داور این مسابقه با کمک ویدیوچک نه تنها آن را مردود اعلام کرد بلکه خطای هند مدافع پورتو را گرفت تا یک پنالتی به سود یاران سردار بدست آید.

پاتریک شیک البته این پنالتی را از دست داد تا یک فرصت بزرگ دیگر از کف لورکوزن بیرون برود.

در نیمه دوم بازی متعادل پیش رفت تا اینکه در دقیقه ۶۹ روی پاس دیدنی طارمی ، زایدو دروازه لورکوزن را باز کرد تا اولین برد پورتو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بدست آید و یاران طارمی به صعود امیدوار شوند.

سردار آزمون که از ابتدا روی نیمکت نشسته بود با اینکه تیمش نیازمند گلزنی بود ولی وارد بازی نشد تا مشخص شود جراردو سیوانه اصلا به ستاره کشورمان اعتمادی ندارد.

کلوب بروژ ۲ – اتلتیکومادرید صفر

کلوب بروژ از بلژیک در ادامه شگفتی‌سازی‌های خود مقابل شاگردان اتلتیکو به برتری رسید تا با ۳ برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

کلوب بروژ که در لحظه قرعه‌کشی بسیاری انتظار داشتند که خیلی زود از مرحله گروهی حذف شود ولی حالا مدعی اصلی صدرنشینی این گروه به شمار می‌رود.

از طرف دیگر اتلتیکو حملات زیادی کرد ولی دروازه کلوب بروژ که «سیمون مینیوله» است، مانع گلزنی شاگردان سیمئونه شد تا باز هم یک ناکامی دیگر برای آنها بدست آید.

گروه C

اینترمیلان یک – بارسلونا صفر گل: هاکان چالهان اوغلو

اینتر با اینکه در سری‌آ نمایش خوبی در این فصل نداشته ولی با تمرکز خوبی دیدار برابر بارسلونا را آغاز کرد. آنها در نیمه اول و دوم توانستند شاگردان ژاوی را به خوبی مدیریت کنند و نگذارند حملات آنها قوت گیرد.

گل اینتر در دقایق پایانی نیمه اول با اشتباه دفاع بارسلونا و شوت از راه دور هاکان چالهان‌اوغلو به ثمر رسید.

بارسلونا البته در دقیقه ۶۸ توسط پدری به گل رسید که ویدیوچک آن را به دلیل خطای هند آنسو فاتی مردود اعلام کرد.

بارسلونا در لحظات پایانی فشار روی دروازه اینترمیلان را بیشتر کرد ولی دفاع مستحکم شاگردان اینزاگی اجازه کار به آنها را نداد.

بایرن مونیخ ۵ – ویکتوریاپلژن صفر

گزارش بازی را در اینجا بخوانید. این دیدار از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه آغاز شد.

گروه D

اینتراخت فرانکفورت صفر – تاتنهام صفر

تاتنهام در ادامه ناکامی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا نتوانست کاری انجام دهد تا یک تساوی بدون گل به ثبت رسد.

اوضاع در این گروه به شدت جذاب دنبال می‌شود و هر ۴ تیم شانس صعود به مرحله بعدی را دارند.

مارسی ۴ – اسپورتینگ یک

مارسی مقابل صدرنشین گروه نمایشی دیدنی داشت و توانست با گلزنی الکسیس سانچز یک کامبک دیدنی به نمایش گذارد و به برتری پرگل دست یابد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )