آبی‌های شهر جنوا و گرگ‌های جزیره سرمربیان خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کردند.

آبی‌های شهر جنوا و گرگ‌های جزیره سرمربیان خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه سامپدوریا در پی باخت ۳ بر صفر شب گذشته این تیم در خانه برابر مونتزا، مارکو جامپائولو را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کرد.

این ششمین باخت آبی‌پوشان شهر جنوا بود که در این فصل حتی یک پیروزی هم کسب نکرده و اکنون با ۲ امتیاز در قعر جدول قرار دارد. گفته می‌شود که کارلو اوستی مدیرفنی تیم نیز مانند جامپائولو اخراج خواهد شد. سامپدوریا در این فصل تنها دو امتیاز کسب کرده است که یکی از آنها از یوونتوس بوده و دیگری از لاتزیو. در همین حال شنیده می‌شود که باشگاه سامپدوریا قصد دارد فلیچه توفانو سرمربی تیم پریماورا را به عنوان سرمربی موقت معرفی کند. از کلودیو رانیری و روبرتو دآورسا به عنوان گزینه‌های جانشینی جامپائولو یاد می‌شود.

در همین حال باشگاه ولورهمپتون انگلیس نیز برونو لاگه سرمربی پرتغالی تیم را در پی شکست ۲ بر صفر برابر وستهام برکنار کرد. گرگ‌ها از ابتدای فصل تا الان از ۸ بازی خود ۶ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده هجدهم قرار دارند. لاگه پیش از شروع فصل گذشته سکان هدایت ولورهمپتون را از نونواسپریتو گرفت و با این تیم فصل را در رده دهم به پایان رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.