با وجود ناکامی تیم محمد ناظم‌الشریعه از صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های فوتسال آسیا، شاگردان دیگر مربی ایرانی راهی دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند.

با وجود ناکامی تیم محمد ناظم‌الشریعه از صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های فوتسال آسیا، شاگردان دیگر مربی ایرانی راهی دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی اندونزی با سرمربیگری محمد هاشم‌زاده از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه - به وقت ایران)، در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ به مصاف چین تایپه رفت که این مسابقه با پیروزی ۴ بر یک اندونزی به پایان رسید.

شاگردان هاشم‌زاده با این نتیجه، امتیازات خود را به عدد شش رساندند و صعود خود را به‌عنوان تیم دوم گروه C به جمع هشت تیم نهایی مسجل کردند. با توجه به شکست اندونزی در دیدار رودررو مقابل ایران، تیم ملی کشورمان با شش امتیاز، پیش از دیدار با لبنان صدرنشین گروه لقب گرفته بود.

شاگردان وحید شمسایی که از ساعت ۲۰:۳۰ امروز مقابل لبنان صف‌آرایی کردند، از ساعت ۱۱:۳۰ روز ۱۲ مهر در دور یک چهارم پایانی برابر ویتنام به میدان می‌روند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

۱۲ مهرایران - ویتنام، ساعت ۱۱:۳۰ ژاپن - اندونزی، ساعت ۱۴:۳۰ تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۷:۳۰ ازبکستان - کویت، ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی ایران در صورت شکست ویتنام، از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۴ مهر در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های تایلند و تاجیکستان می‌رود که تایلند بخت بیشتری برای غلبه بر تاجیکستان دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.