تیم فوتبال میلان در دیداری که پایانی هیجان‌انگیز داشت، موفق شد میزبانش را شکست دهد و به رده سوم جدول سری A صعود کند.

تیم فوتبال میلان در دیداری که پایانی هیجان‌انگیز داشت، موفق شد میزبانش را شکست دهد و به رده سوم جدول سری A صعود کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب نخست از هفته هشتم سری A ایتالیا، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال میلان موفق شد میزبان خود امپولی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با کسب پنجمین برد فصل خود ۱۷ امتیازی شود تا به رده سوم جدول صعود کند.

در این بازی که تا دقیقه ۷۹ آن توپی از خط دروازه‌ها نگذشته بود، روسونری با گلزنی آنته ربیچ پیش افتاد، اما امپولی با گلی که ندیم بایرامی در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رساند کار را به تساوی کشاند. امپولی اما نتوانست از میهمانش امتیازی بگیرد، چرا که میلانی‌ها تنها دو دقیقه بعد توسط فوه بالو توره دوباره پیش افتادند و با گلی که رافائل لیائو در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند هم از کسب پیروزی اطمینان حاصل کردند.

در جدول رده‌بندی سری A ناپولی با ۲۰ امتیاز از هشت بازی صدرنشین است، آتالانتا با سه امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و میلان هم با ۱۷ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

امروز چند بازی دیگر در هفته هشتم سری A‌ انجام خواهد شد که در مهمترین آنها از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، یوونتوس از بولونیا پذیرایی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.