سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل بایرلورکوزن از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از پیروزی تیمش مقابل بایرلورکوزن از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (جمعه) در آغاز هفته هشتم بوندس‌لیگای آلمان و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا میهمان خود بایرلورکوزن را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید، پس از این بازی گفت: کسب پیروزی همیشه مهم است. این برد به ویژه با توجه به نتایج اخیرمان مهم بود. اخیراً چیزهای زیادی در مورد ما نوشته شده است، از جمله در مورد رابطه بین کادر مربیگری و بازیکنان، اما من احساس خوبی در مورد اینکه آیا بازیکنان من را دوست دارند یا به من احترام می‌گذارند، دارم چون همه مجبور نیستند من را دوست داشته باشند. وقتی می‌بینم که در این دیدار چگونه بازی کردیم، از عملکرد تیم بسیار راضی هستم.

وی افزود: گل زودهنگامی که لروی سانه در دقیقه ۳ به ثمر رساند البته به ما کمک کرد. ما در ابتدای فصل هم همین‌طور بودیم. عملکرد ما در مقابله با پرسینگ حریف بسیار قوی بود. اوپامکانو و ماتیس دلیخت در این بازی خیلی خوب دفاع کردند. ما فقط یک موقعیت جدی به لورکوزن دادیم. این خیلی خوب است وقتی می‌بینم بچه‌ها بابت موفقیت‌شان در اقدامات دفاعی خوشحالی می‌کنند. این اقدامات برای من تقریباً مهمتر از به ثمر رساندن گل هستند.

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه درباره مهاجم سنگالی‌اش که در این بازی گل سوم باواریایی‌ها و اولین گل خود برای این تیم را به ثمر رساند، اظهار داشت: ما در چند بازی گذشته مانه را در سمت چپ زمین به بازی گرفتیم تا به او ریتم بیشتری بدهیم. او در این بازی گلزنی کرد و عالی بازی کرد.

ناگلسمان که تیمش قبل از این دیدار در چهار بازی متوالی در بوندس‌لیگا به پیروزی نرسیده بود، در پایان خاطرنشان کرد: در این بازی خیلی کارآمدتر از بازی‌های اخیر بودیم. اخیراً همیشه بد بازی نکرده‌ایم، اما نتیجه‌ لازم حاصل نشده بود. تیم اما در این بازی واکنش خوبی از خود نشان داد. حالا امیدواریم بتوانیم در بازی بعدی لیگ قهرمانان (روز سه‌شنبه با ویکتوریا پلژن) چنین عملکردی را دوباره به نمایش بگذاریم.

بایرن با این برد ۱۵ امتیازی شد و خود را به رده دوم جدول و پشت‌سر یونیون برلین ۱۷ امتیازی رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.