سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از بازیکن تونس بابت خطای بدی که روی ستاره تیمش انجام داد، انتقاد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از بازیکن تونس بابت خطای بدی که روی ستاره تیمش انجام داد، انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیته در پی برتری ۵ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش مقابل تونس در دیداری دوستانه در ورزشگاه پارک‌دوپرنس شهر پاریس، پس از این بازی با اشاره به خطای بدی که دیلان برون بازیکن حریف در دقیقه ۴۲ روی نیمار مرتکب شد، گفت: ما در جوی بازی کردیم که بیشتر هواداران حاضر در ورزشگاه تونسی بودند. در برخی از مقاطع بازی سعی کردم هواداران خودی را در ورزشگاه پیدا کنم چون آنها به نوعی در بین تونسی‌ها گم شده بودند. همین باعث شد تا در بازی یک فضای رقابتی ایجاد شود.

وی افزود: ما می‌دانستیم که این بازی رقابتی خواهد بود اما من خطایی که روی نیمار رخ داد را تصور نمی‌کردم که در یک بازی دوستانه اتفاق بیفتد. این حرکتی بود برای حذف یک بازیکن از جام جهانی! تونس در هفت بازی اخیر بدون شکست بوده است. روحیه رقابتی به شما اجازه نمی‌دهد در یک بازی دوستانه بازی کنید که درگیری عاطفی نداشته باشد، بنابراین ما می‌خواستیم آماده شویم و قرار بود این ریسک را بپذیریم.

برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی در حالی خود را آماده حضور در بیست‌ودومین دوره جام جهانی می‌کند که در ۱۵ بازی اخیر شکست نخورده است. شاگردان تیته در گروه B جام جهانی قطر با تیم‌های صربستان، سوئیس و کامرون همگروه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.