سایت معتبر گل به دفاع سرسخت تیم ملی ایران مقابل قهرمان جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد.

سایت معتبر گل به دفاع سرسخت تیم ملی ایران مقابل قهرمان جام ملت‌های آفریقا اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت جهانی گل درباره تساوی یک - یک تیم ملی کشورمان مقابل سنگال در دیداری دوستانه، گزارشی با عنوان «مانه مقابل دفاع ایران ناامید شد» منتشر کرد و نوشت: «سادیو مانه نتوانست برای کسب یک پیروزی دیگر به سنگال کمک کند و این تیم در اتریش مقابل ایران متوقف شد.

پس از یک نیمه بدون گل که سنگال کار دشواری برای شکستن دفاع سرسخت ایران داشت، قهرمان آفریقا ۱۰ دقیقه پس از شروع نیمه دوم با گل به خودی پورعلی‌گنجی یک هدیه دریافت کرد. ایران که پیش از این رویکردی دفاعی داشت، رو به حمله آورد و ۹ دقیقه بعد با ضربه سر مهاجم بایرلورکوزن یعنی سردار آزمون به گل تساوی رسید. آلیو سیسه نسبت به دیدار با بولیوی، هفت تغییر در تیمش ایجاد کرده بود.

مانه در سه دیدار قبلی خود با پیراهن سنگال موفق به گلزنی شده بود و به‌عنوان مرد اصلی بازی به زمین آمد، اما کار سختی برای زدن سی‌وچهارمین گل ملی خود داشت و مهار شد. مهاجم بایرن مونیخ که بازی را در سمت چپ زمین آغاز کرد، مقابل دفاع ایران ناامید شد و در ادامه به‌عنوان مهاجم نوک ایفای نقش می‌کرد. او در نیمه اول تنها یک شوت به سمت دروازه ایران شلیک کرد، اما در نیمه دوم موقعیت‌هایی برای دیا و سار ساخت که توسط سنگربان ایران مهار شد.

سنگال در آستانه جام جهانی تیمی قدرتمند به نظر می‌رسد، اما باید راهی برای شکستن دفاع‌های متراکم پیدا کند. آنها برای عبور از دفاع ایران که بازیکنان زیادی در محوطه جریمه خود داشت، به سختی افتادند. این تساوی، نوار پیروزی‌های متوالی سنگال را پاره کرد و گلی که آزمون به ثمر رساند، دومین گلی بود که سنگال در چهار دیدار اخیر دریافت کرده است».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )