نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سنگال در شرایطی با تساوی به پایان رسید که این تیم با تغییرات زیادی نسبت به دیدار با اروگوئه وارد میدان شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، شامگاه امروز سه شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اتریش به مصاف تیم ملی سنگال رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، صادق محرمی، حسین کنعانی زادگان، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی به میدان رفت.

کارلوس کی روش که دومین دیدار تدارکاتی اش با تیم ملی را پشت سر می گذاشت برای دیدار با قهرمان آفریقا ترکیب تیمش را نسبت به دیدار با اروگوئه تغییر داد و نفرات جدیدی را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

همین تغییرات باعث شد تیم ملی در نیمه اول نمایش قابل قبولی نداشته باشد و بیشتر به فکر گل نخوردن باشد. در مقابل تیم ملی سنگال که نفرات مطرحی چون «مانه» را در ترکیب خود داشت بارها تا آستانه باز کردن دروازه تیم ملی پیش رفت اما سیدحسین حسینی عملکرد قابل قبولی داشت و اجازه نداد دروازه اش باز شود.

در نیمه اول تیم ملی از نظر دفاعی متزلزل نشان داد و بازیکنان حریف هر زمان اراده کردند به قلب دفاع زدند و صاحب موقعیت شدند. این در حالی بود که در دیدار برابر اروگوئه ساختار دفاعی تیم ملی مستحکم تر بود و حریف آمریکای جنوبی صاحب موقعیت خطرناک پرتعدادی نشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )