سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از بازی با اندونزی گفت: ۱۰ بازیکن جدید را جایگزین ۱۰ اسطوره کرده‌ایم و مطمئنیم فصل جدیدی را برای ایران و آسیا ترسیم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا فردا چهارشنبه به مصاف اندونزی می رود. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ به میزبانی سالن «سعد ال عبدالله» کویت آغاز می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران امروز در نشست خبری قبل از این بازی حاضر شد و گفت: به عنوان بازیکن، هشت بار قهرمان آسیا شده ام ولی این نخستین حضور من در این رقابتها به عنوان سرمربی است.

وی ادامه داد: تیم جدیدی را به کویت آورده ایم و هدفمان این است که قدم به قدم برای رسیدن به هدفمان جلو برویم.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، شمسایی با اشاره به تغییرات تیم ملی ایران و کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه و مطرح گفت: ۱۰ بازیکن جدید را جایگزین ۱۰ اسطوره کردیم. هرچند نتیجه برایمان مهم است اما هدف من متفاوت است. با برنامه یه این رقابت ها آمده ایم و برای اندونزی آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اندونزی با محمد هاشم زاده سرمربی ایرانی خود که همبازی من در تیم ملی ایران بود، تغییراتی در تیمش داشته است. مطمئن هستیم که فصل جدیدی را برای ایران و آسیا ترسیم می کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )