سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد جانشین مصطفی نظری به‌زودی به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد جانشین مصطفی نظری به‌زودی به کادر فنی این تیم اضافه خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در فاصله دو روز مانده تا اولین دیدار این تیم گفت: همه چیز ایده‌آل است. تیم در آرامش کامل به سر می‌برد و تمرینات به‌خوبی انجام می‌شود. با تمهیداتى که سرپرست تیم ملى در نظر گرفته است، حسین طیبى و مسلم اولادقباد نیز به جمع ما اضافه می‌شوند.

وی با تمجید از شرایط ملی‌پوشان بیان کرد: خوشبختانه همه چیز دست به دست می‌دهد تا با پشت سر گذاشتن بهترین شرایط، برای یک تقابل بسیار جذاب و دیدنى در مسابقات آسیایى آماده شویم. فکر می‌کنم بازیکنانى که حق‌شان بود، به مسابقات آسیایی راه پیدا کردند. امیدوارم خانواده فوتسال بداند که این تیم براى همه است و براى شخص شمسایى نیست.

سرمربى تیم ملى ایران با اشاره به جدایی مربی دروازه‌بانان تیم تصریح کرد: پس از اتفاقى که افتاد و اینکه مصطفى نظرى، یکى از بازیکنان ارزشمند پیشین کشورمان از ما جدا شد، فدراسیون فوتبال در تلاش است تا اصغر قهرمانى یکی از بازیکنان اسبق و مربى اسبق تیم ملى به جمع‌مان اضافه شود. فراموش نکنیم این جوانانى که میانگین سنی آنها به ۲۵ تا ۲۶ سال رسیده، مقدمه‌اى بر یک شروع جدید براى نسل بعدى است و امیدوارم آنها بتوانند جای پاى بزرگان بگذارند.

شمسایی در پایان گفت: تمام آسیا سراغ بهترین‌هاى آسیا در گذشته را می‌گرفتند. تمامی آن بازیکنان قدیمی روزی به‌جای بازیکنان دیگر آمدند و جامعه فوتسال ما باید به این موضوع که جوانان‌مان با تمام وجود تلاش می‌کنند تا افتخارآفرین باشند، احترام بگذارد. نظم، انضباط و هدفمند بودن کارم برای من حائز اهمیت است و فقط به فوتسال نگاه کردم. اطمینان دارم که این جوانان آمده‌اند تا کار بزرگی انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.