سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از سقوط تیمش به لیگ B رقابت‌های لیگ اروپا گفت که این پایان دنیا نیست و حالا روی جام جهانی تمرکز کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ولز پس از سقوط تیمش به لیگ B رقابت‌های لیگ اروپا گفت که این پایان دنیا نیست و حالا روی جام جهانی تمرکز کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، راب پیج که تیمش شب گذشته (یکشنبه) در گروه D لیگ A رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب لهستان شد و به لیگ B سقوط کرد، گفت: بابت قبول شکست و سقوط به لیگ B ناراحت و ناامید هستیم، اما این پایان دنیا نیست و حالا کاملاً روی جام جهانی تمرکز داریم.

سرمربی ولز که تیمش در گروه B جام جهانی با ایران، انگلیس و آمریکا همگروه است، ادامه داد: باید نگاهی به بازی‌های‌مان مقابل هلند، بلژیک و لهستان بیندازیم و عملکردمان را بررسی کنیم. مدتی بود که بازی نکرده بودیم و مصدومیت‌های زیادی داشتیم. با این حال این باعث نخواهد شد که از مسیرمان خارج شویم و به هیچ وجه اعتماد به نفس‌مان را خدشه‌دار نخواهد کرد.

وی با اشاره به موقعیت‌هایی که شاگردانش از دست می‌دهند، خاطرنشان کرد: باید در موقعیت‌هایی که داریم، بی‌رحم باشیم چون مقابل تیم‌های برتر فرصت‌های بسیار کمی به دست می‌آید. در این دیدار مقابل یک تیم بسیار خوب موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما به اندازه کافی بی‌رحم نبودیم.

ولز ۴ آذر در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف ایران خواهد رفت. پیش از این انگلیس دیگر همگروهی ایران نیز به لیگ B رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )