مهاجم پیشین سلسائو و رئال مادرید معتقد است برزیل و آرژانتین شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارند.

مهاجم پیشین سلسائو و رئال مادرید معتقد است برزیل و آرژانتین شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاکا که بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در عضویت تیم فوتبال رئال مادرید بود و در ۱۲۰ بازی از رقابت‌های مختلف موفق به ثمر رساندن ۲۹ گل برای این تیم شد، در حاشیه دوی ماراتن برلین که به عنوان یکی از دوندگان شرکت کننده در آن حضور داشت، درباره شروع خوب رئال مادرید در فصل جاری و کسب ۹ پیروزی متوالی گفت: رئال مادرید این فصل شروع واقعاً شگفت‌انگیری داشته است، اما من به پیشرفت بازیکنان نگاه نمی‌کنم، بلکه تمرکز اصلی من روی کارلو آنچلوتی است که به طور تحسین‌برانگیزی پیشرفت کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا امسال بازیکنی می‌تواند با کریم بنزما برسر توپ طلا رقابت کند؟»، اظهار داشت: من فکر می‌کنم بنزما مدعی اصلی کسب توپ طلا است، هرچند هیچگاه نمی‌توان گفت که او صد درصد برنده این عنوان خواهد شد. کریم حالا بازیکن کامل‌تری است و اگر برنده توپ طلا شود، کاملاً شایسته‌اش است.

مهاجم پیشین سلسائو در ادامه در مواجهه با این پرسش که «آیا نیمار همچنان ستاره تیم ملی برزیل است یا اینکه فکر می‌کنی وینیسیوس جونیور بتواند در این زمینه با او رقابت کند؟»، خاطرنشان کرد: نیمار رهبر تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود، اما این خیلی مهم است که او بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور را کنارش داشته باشد. در جام جهانی ۲۰۱۸ نیمار سردسته تیم بود، اما او حالا بازیکنانی همچون وینیسیوس، رافینیا، ریچارلیسون و آنتونی را کتار خود دارند، بازیکنانی که همگی واقعاً خوب هستند. برای مثال وینیسوس در رئال مادرید یک ستاره است و در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی کرد. این باعث می‌شود تا کمی فشار از روی نیمار برداشته شود که این به سود ما است.

کاکا این پرسش را هم که «از سال ۲۰۰۲، زمانی که برزیلی که خودت هم عضوش بودی، دیگر تیمی از آمریکای جنوبی فاتح جام جهانی نشده است. فکر می‌کنی در این جام جهانی، برزیل یا آرژانتین می‌توانند این نوار ناکامی را پاره کنند و به قهرمانی برسند؟»، گفت: من هم امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما تیم‌های اروپایی خیلی خوب هستند. برزیل و آرژانتین هم اما عالی دارند کار می‌کنند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. واقعاً این تیم آرژانتین را دوست دارم، آنها بسیار پخته هستند و مربی فوق‌العاده‌ای (لیونل اسکالونی) دارند.

وی در تکیمل صحبت‌هایش اظهار داشت: به نظرم هم برزیل و هم آرژانتین شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در این دوره جام جهانی دارند. به نظرم به غیر از فرانسه که بازیکنان شگفت‌انگیزی دارد، اسپانیا و آلمان هم رقبای اصلی برزیل و آرژانتین در این راه هستند. در کنار اینها باید پرتغال را هم زیرنظر داشت که تیم خوبی دارد، هرچند باید دید که رونالدو با چه شکل و فرمی به قطر خواهد رفت. بلژیک را هم نباید فراموش کنیم که تیم خوبی دارد، اما معمولاً در نهایت به نتیجه مدنظرش نمی‌رسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )