سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود برتری شاگردانش مقابل جمهوری چک معتقد است شاگردانش بهترین بازی خود را ارائه ندادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با وجود برتری شاگردانش مقابل جمهوری چک معتقد است شاگردانش بهترین بازی خود را ارائه ندادند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو سانتوس که تیم تحت‌هدایتش با برتری ۴ بر صفر شب گذشته (شنبه) خود در خانه جمهوری چک، ضمن صعود به صدر جدول رده‌بندی گروه B لیگ A، شانس خود را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا افزایش داد، پس از این دیدار با اشاره به به قهرمانی رساندن پرتغال در یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۱۹ در دوره هشت ساله‌ مربیگری‌اش در این تیم گفت: یک جام دیگر (اشاره به جام جهانی) برای بردن باقی مانده است، این تیم هنوز جا دارد تا به بهترین شکل و فرم خود برسد و این اتفاق امسال خواهد افتاد.

وی درباره عملکرد تیمش در این دیدار نیز اظهار داشت: این بهترین بازی ما نبود چون چیزی به اسم کمال و بی‌نقص بودن وجود ندارد. ما در این بازی اما در جای‌گیری‌ها خیلی خوب کار کردیم و بازیکنانم شایسته این هستند که بابت ارائه چنین عملکردی به آنها تبریک گفت.

سرمربی پرتغال که تیمش با یک تساوی مقابل اسپانیا در آخرین بازی مرحله گروهی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا صعود خواهند کرد، در پایان خاطرنشان کرد: چیزی تغییر نکرده و بازی با اسپانیا همچنان تعیین‌کننده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.