مصدومیت علیرضا بیرانوند باعث شده تا معادلات در خط دروازه تیم ملی برای مصاف با تیم ملی سنگال تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند یکی از چهره‌های ویژه اردوی داخلی تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به اتریش بود. بیرانوند به دلیل گرفتگی کمر، دچار مصدومیت شد و شائبه‌های زیادی درباره احتمال غیبت او در مقابل تیم ملی اروگوئه به وجود آمد اما دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس با همراهی کادرپزشکی توانست به شرایط مطلوب برسد و در مقابل اروگوئه در خط دروازه ایران ایستاد.

بیرانوند یکی از بهترین‌های ایران در مصاف با اروگوئه بود و چند موقعیت مسلم گلزنی حریف را با واکنش‌های تماشایی خود مهار کرد. به‌ویژه ۲ شوت دیدنی نونیس که با واکنش‌های زیبای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران به گل تبدیل نشدند تا خط دفاعی ایران بتواند در مقابل یکی از قدرتمندترین خطوط حمله فوتبال ملی دنیا با حضور ستارگانی چون لوئیس سوارس و داروین نونیس ایستادگی کند و گل نخورد.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در تهران دچار آسیب‌دیدگی شده بود، مجدداً در اتریش و در جریان مسابقه با اروگوئه هم مصدوم شد و کارلوس کی‌روش هم روی ستاره تیمش ریسک نکرد و در دقیقه ۶۳، دستور به حضور امیر عابدزاده در خط دروازه تیم ملی داد تا مصدومیت علیرضا بیرانوند شدت بیشتری پیدا نکند و او زیرنظر کادرپزشکی مداوا شود.

دروازه‌بان پرسپولیس روز گذشته و در جریان تمرین ریکاوری تیم ملی، در کنار سایر ملی‌پوشان حضور پیدا کرد تا نشان بدهد چندان مصدومیت جدی از ناحیه کمر ندارد، اما با این‌حال با وجود تکرار دوباره مصدومیت علیرضا بیرانوند، احتمال استراحت بیشتر کی‌روش به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی وجود دارد.

۳ ستاره آماده در دسترس کی‌روش

امیر عابدزاده در حضور ۲۷ دقیقه‌ای خود در مقابل اروگوئه، نمایش خوبی داشت و یک سیو نجات‌بخش را هم انجام داد و مانع از فروپاشی دروازه تیم ملی شد. به جز عابدزاده، حسین حسینی دروازه‎‌بان استقلال و پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان هم در دسترس کادرفنی تیم ملی هستند و امیدوارند مصدومیت بیرانوند، باعث اعتماد کی‌روش به آن‌ها در مصاف دشوار با تیم ملی سنگال شود، تیمی که در خط حمله خود از وجود ستاره‌ای چون سادیو مانه بهره می‌برد.

حسینی و نیازمند با درخشش در تیم‌های باشگاهی خود توانسته‌اند نظر مساعد کارلوس کی‌روش را جلب کنند و حالا در تلاش هستند تا در صورت غیبت احتمالی علیرضا بیرانوند، در مصاف با تیم ملی سنگال، شایستگی‌های خود را برای حضور در خط دروازه تیم ملی نشان بدهند تا بلکه بتوانند معادلات خط دروازه را تغییر بدهند و در جام جهانی هم فرصت حضور در لیست تیم ملی را به دست آورند. هر چند که با حضور زوج بیرانوند و عابدزاده، دروازه‌بانان استقلال و سپاهان شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارند، مگر آنکه بتوانند با درخشش خود، تصمیم کارلوس کی‌روش را تغییر بدهند.

بیشتر بخوانید: استارتی که پرسپولیسی‌ها را خوشحال می‌کند وضعیت مبهم دو ستاره استقلال برای بازی با گل‌گهر ماجرای ویلموتس تکرار می‌شود؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )