باشگاه بارسلونا بند فسخی ۵۰ میلیون یورویی در قرارداد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، قرار داده است که می‌تواند در تابستان بعدی فعال شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دمبله که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در یک قدمی جدایی از بارسا قرار داشت و مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال فروش او بودند، در نهایت قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. ژاوی هرناندز علاقه خاصی به این بازیکن دارد و موفق شد دوران حرفه‌ای فوتبال او را در زمان حضورش روی نیمکت بارسا به شکلی باورنکردنی احیا کند تا او به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شود. همین موضوع مدیران بارسا را مجاب کرد که مذاکرات با این ستاره فرانسوی را پس از اتمام مدت قراردادش با این باشگاه آغاز کنند و پیشنهاد قراردادی دو ساله را به او ارائه کنند که با موافقت این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش همراه شد.

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ فاش کرده است که بند فسخی در قرارداد این بازیکن در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، هر باشگاهی با پرداخت ۵۰ میلیون یورو می‌تواند دمبله را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرد. در این خبر همچنین آمده که با وجود مشکلات مالی باشگاه بارسا و این واقعیت که اکثر بازیکنان این تیم مجبور به کاهش دستمزدشان برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شده‌اند اما دستمزد این ملی‌پوش فرانسوی افزایش پیدا کرده است. شاید انتشار این خبر تاثیر چندان خوبی روی سایر بازیکنان حاضر در ترکیب بارسا نداشته باشد و باعث ایجاد اختلاف جدی در بین آنها شود.

بیشتر بخوانید: قاب مشترک سردار و طارمی پس از ماجراهای جنجالی/عکس ترکیب انگلیس مقابل ایران لو رفت!/عکس لقب جالب روزنامه اماراتی برای فرهاد مجیدی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.