تیم ملی فوتبال روسیه به دنبال منتفی شدن بازی دوستانه‌اش برابر ایران از رویارویی با بوسنی و هزرگوین هم باز می‌ماند.

تیم ملی فوتبال روسیه به دنبال منتفی شدن بازی دوستانه‌اش برابر ایران از رویارویی با بوسنی و هزرگوین هم باز می‌ماند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویستو زلکوویچ، رئیس اتحادیه فوتبال بوسنی و هرزگوین اعلام کرد سرنوشت دیدار دوستانه تیم ملی این کشور برابر روسیه در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) مشخص خواهد شد.

پیش از این اتحادیه فوتبال بوسنی و هرزگوین در سایت رسمی خود از برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی روسیه در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) در شهر سن‌پترزبورگ خبر داده بود. برخی از بازیکنان اصلی تیم ملی و مدیران ارشد اتحادیه فوتبال بوسنی و هرزگوین مخالفت خود را با برگزاری این بازی اعلام کردند. ماجرای این بازی دوستانه حتی به عرصه دولتی هم کشیده شد. جایی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دودیک، رهبر صرب‌های بوسنی و هزرگوین حمایت خود را از این بازی دوستانه ابراز کردند.

رئیس اتحادیه فوتبال بوسنی و هرزگوین گفت: در مورد بازی با روسیه باید بگویم ما با اتحادیه فوتبال اروپا توافق کردیم. با این وجود جلسه ۱۰ اکتبر تعیین کننده سرنوشت این بازی خواهد بود. واکنش منفی برخی رسانه‌ها و مردم نسبت به بازی با روسیه بسیار زیاد است. هر کسی حق اظهارنظر دارد اما این بدان معنا نیست که همه باید همین طور فکر کنند. این فقط یک بازی دوستانه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.