سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: یه خاطر مسائل لجستیکی و گرمای هوا زمان تمرین و مصاحبه تغییر کرد که من عذرخواهی می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد تا پاسخگوی سوالات آنها باشد.

او که جانشین دراگان اسکوچیچ در فاصله نزدیک به دوماه تا شروع جام جهانی ۲۰۲۲ شده است درباره بازگشت خود گفت: ابتدا به همه شما اهالی رسانه سلام عرض می‌کنم و بسیار خوش آمدید. به دلیل مسائل لجستیکی و گرمی هوا محل تمرین تیم ملی را تغییر دادیم که از همه شما برای این اتفاق خیلی عذر خواهی می‌کنم. این اتفاق قطعاً شما را با مشکلاتی مواجه کرد، اما خیلی ممنونم باز هم تشریف آوردید تا به سوالات شما پاسخگو باشم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: امروز روز دوم از اردوی تیم ملی از اردوی کوتاه مدت در ایران است.

او درباره لیست بازیکنان منتخب خود گفت: امیدوارم پس از تمرین امروز اسامی بازیکنان را اعلام کنم. عملکرد تمامی بازیکنان چه داخلی و چه لژیونر را از نزدیک بررسی می‌کنم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنان حاضر در اردوی اتریش را اعلام می کنیم.

کی روش درباره برنامه تیم ملی ایران در مسیر موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه داد: این تمرینات قدم اولیه ما برای برنامه پیش رو در راه جام جهانی است. در تلاش هستیم هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم. در همه دپارتمان‌ها در داخل و خارج از زمین در حال تلاش هستیم.

ادامه صحبت های سرمربی تیم ملی ایران به تقدیر از دراگان اسکوچیچ اختصاص داشت. او در این رابطه‌ گفت: امروز نمی‌توانم صحبت‌های اولیه‌ام را بدون اشاره به دو مطلب ادامه دهم. ابتدا مراتب تشکر خودم را بابت فرصت مجددی که به من داده شد تا در کنار تیم‌ملی باشم، اعلام می‌کنم تا بتوانم به رویای هواداران فوتبال ایران برسم. من به هیچ عنوان این نگاه را ندارم که این یک پاداش از گذشته است یا راحت به دست آمده است. نگاه من این است که مسئولیت بسیار بزرگی بر دوش من است. با نگاهی سراسر خضوع می‌گویم که ما باید به کارمان متعهد باشیم. مخصوصا با یک دیدگاه مهم به این مسئله نگاه می‌کنیم که وظیفه ما خدمت به هواداران فوتبال ایران و خوشحال کردن آن‌هاست.

مطلب دیگر اینکه می‌خواهم مراتب احترام و تشکر خودم را به بازیکنانی که به ما کمک کردند تا امروز این جا در مسیر جام جهانی قطر باشیم، اعلام می‌کنم. مراتب تشکر خودم را از جناب آقای اسکوچیچ و کادرشان به خاطر دستاوردهایی که در مسیر جام جهانی قطر رقم زدند اعلام می‌کنم. الان مسئولیت ما این است که بتوانیم شرایط را ارتقا بدهیم و پیشرفت کنیم و همیشه رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال درباره آگاهی خود از شرایط فعلی بازیکنان تصریح کرد: در حال تدوین یک برنامه کامل هستیم. وقتی این برنامه به تایید فدراسیون رسید، در اختیار رسانه‌های محترم قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به میزان شناخت خود از تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز یادآور شد: مطمئنا به عنوان یک مربی حرفه‌ای از مراتب پیشرفت همه تیم‌ها اطلاع دارم. اتفاقی که الان در حال رخ دادن است، پیشرفت تمام تیم‌ها و رشد آنها است. در رابطه با لیگ برتر انگلستان که به آن اشاره کردید باید بگویم که این لیگ در دو مطلب خلاصه شده است: کیفیت بسیار بالا و همینطور پیشرفت مداوم.

کی روش افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم که با آمادگی کامل مقابل حریفانقرار بگیریم.

کی روش نسبت به تیتر یکی از روزنامه های انگلیسی درباره بازی با ایران در جام جهانی قطر به عنوان سرمربی که هیچ وقت در جنگ های روانی کنار نمی کشد اینگونه واکنش نشان داد: صحبتی که آن‌ها انجام دادند، دقیقا احساسی است که من هم نسبت به آن‌ها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. من دوست دارم با چنین تیم‌هایی بازی کنیم. انگلیس یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و ایران هم یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. به همین دلیل ما این جا هستیم که یک بازی خوب را دنبال می کنیم.

ادامه دارد....

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )