سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد خبر داد فوق‌ستاره پرتغالی‌اش در مصاف با رئال سوسیه‌داد از ابتدا به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد خبر داد فوق‌ستاره پرتغالی‌اش در مصاف با رئال سوسیه‌داد از ابتدا به میدان خواهد رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار خانگی فردا شب (پنجشنبه) شاگردانش مقابل رئال سوسیه‌داد در دور اول مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ اروپا گفت: روند ریکاروی مارسیال خوب بوده است اما هنوز آماده بازی نیست و دیدار فردا را از دست می‌دهد.

وی همچنین در واکنش به اخراج توماس توخل از سمت سرمربیگری چلسی در پی نتایج پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری اظهار داشت: تنها می‌توانم بگویم که بابت اخراج او متأسفم اما حرف دیگری برای گفتن در این خصوص ندارم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین درباره تیمش که در چهار بازی اخیرش به پیروزی رسیده، خاطرنشان کرد: تیم در حال پیشرفت است و در حال بهتر شدن است، اما بازیکنانی که در ترکیب اصلی نیستند، ممکن است به زمین بروند و حتی بهتر از بازیکنان ترکیب اصلی بازی کنند. ما به بیش از ۱۱ بازیکن نیاز داریم و نیمکت (اشاره به بازیکنان ذخیره) خیلی خوبی داریم.

تن‌هاخ در ادامه درباره فوق‌ستاره پرتغالی‌اش که این فصل تنها در یک بازی در ترکیب اصلی منچستریونایتد بوده، گفت: رونالدو در بازی با برنتفورد در ترکیب اصلی تیم بود و از آن به بعد نبوده، اما حالا آماده بازی در ترکیب اصلی است. کریس می‌تواند در بیشتر بازی‌های ما در فصل جاری در ترکیب اصلی باشد.

وی در پایان درباره احتمال تمدید قرارداد مهاجم انگلیسی‌اش که این روزها در اوج است، تأکید کرد: قطعاً ما برنامه داریم که با رشفورد در مورد تمدید قراردادش صحبت کنیم. من مطمئن هستم که باشگاه اوضاع را در کنترل دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.