رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تا فردا در مورد تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنیم. با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج درباره بیانیه قوه قضاییه درمورد لیست تخلفات خودش اظهار داشت: دبیرکل محترم قبلی فدراسیون استعلامی را از قوه قضائیه درباره کاندیدها انجام داده و خواسته ببیند آنها چه پرونده های قضایی دارند. البته این موضوع در آیین نامه نبوده اما قوه قضائیه گفته من ۳ پرونده دارم. همانگونه که یک نامزد دیگر سه پرونده و نامزدی دیگر نیز یک پرونده دارند.

وی افزود: هر سه پرونده من مربوط به فوتبال است. هر سه منع تعقیب خورده و پرونده های دیگر نیز با توجه به اعتراض سازمان بازرسی بار دیگر رسیدگی است. یکی از آنها مربوط به بکار گیری بازنشستگان و بهاروند و ساکت است. یکی از آنها در خصوص پرونده تبلیغات محیطی و مربوط به سال ۹۵ است. در این پرونده‌ها قرار منع تعقیب صادر شده و اعتراض کرده‌اند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من، امیر عابدینی، علی کفاشیان، مرحوم حاج جعفری و علی حسن پور در این پرونده ها هستیم.هیچکدام از پرونده‌هایی که به ما گفته‌اند نه اثبات شده و نه قرار یا حکمی خورده است. به نظر سازمان بازرسی بوده یک بار هم منع تعقیب خورده و بار دیگر در حال رسیدگی است.

تاج تصریح کرد: اینکه تمام رسانه‌ها بیایند و بگویند مرکز قوه قضاییه اعلام کرده درست نیست زیرا چنین نامه‌ای را به کمیته بدوی و نهادهای نظارتی هم داده‌اند. آنها نیز بررسی کرده و حتماً دیده‌اند چیزی در آنها نیست که صلاحیت مرا تأیید کردند. همانگونه که کمیته بدوی نیز این کار را انجام داده است اینکه به یکباره شب گذشته فضای رسانه‌ایی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درست شود یا امروز تجمعی را همان برادران پیش‌بینی و طراحی کنند و همزمان در تمام رسانه‌ها پخش شود را یک جریان رسانه‌ای می‌دانم آن هم در آستانه اتفاقاتی که قرار است در فدراسیون فوتبال بیفتد.

وی افزود: فکر می‌کنم یکی از دلایل این موضوع بحث حق پخش و ... است. همه مسائل ناگهانی مطرح شده و هیچکدام نیز صحت و موضوعیت ندارد. این گزارش مربوط به ۱۰ روز قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال است که ناگهان کامل منتشر شده و اینگونه شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه همه انتظار دارند در این شرایط آرامش در فوتبال کشور ایجاد شود، توضیح داد: الحمدالله ما آرامش داریم و در فدراسیون کارمان را انجام می‌دهیم خیلی هم با قدرت کار کرده و اصلاً عقب‌نشینی نمی‌کنیم. در مسائل فوتبالی کاملاً حواس‌مان به تیم ملی و کشورمان و پرچم ایران هست تا بتوانیم بهترین‌ها را برای تیم ملی رقم بزنیم. ان‌شاءالله مانند چهار سال قبل بهترین نتایج را در جام جهانی بگیریم.

تاج در خصوص اینکه اکنون همه باید دست به دست هم بدهند تا جدا از نام تاج آرامش در فوتبال کشور حاکم شود و این روزها صحبت از کارلوس کی‌روش در میان است، عنوان کرد:‌ یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما در زمان کی‌روش رقم خورد. شاید نظرهای متفاوتی وجود داشته باشد اما ارزیابی عمومی از این اتفاق مثبت است. فکر می‌کنم در ۲-۳ روز آینده یا فردا هیأت رئیسه فدراسیون تصمیماتی در مورد تیم ملی خواهد گرفت اگر اجازه بدهید من تا همین‌جا صحبت کنم. شاید همین موضوع کافی باشد.

وی در خصوص اینکه هواداران عاجزانه انتظار دارند تکلیف تیم ملی هرچه زودتر مشخص شود و اگر قرار است اسکوچیچ یا کی‌روش در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشند، معرفی شوند، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته با عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده و چهارشنبه سر کار آمده‌ام. پنج‌شنبه و جمعه تعطیل بود هرچند ما در محل کار حضور داشتیم. از شنبه سه روز اداری داشتیم. شاید تا فردا این موضوع را تعیین تکلیف کنیم. فکر نمی‌کنم سریع‌تر از این کاری اتفاق بیفتد. با وجود تمام شانتاژها همه حواس ما به پرچم، کشور، میهن سرافرازی ایران در جام جهانی است.

بیشتر بخوانید:

پایان دراگان؛ کی‌روش جانشین اسکوچیچ شد! رفتار ناامیدکننده ساپینتو در مورد یک استقلالی کی‌روش را برگردانند، فدراسیون را آتش می‌زنم

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )