وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که از هدایت این تیم استعفا کرده بود، بعد از صحبت با رئیس جدید فدراسیون فوتبال، به کار خود بازگشت و ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی روز سه شنبه و بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، از سمت خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال استعفا کرد.

شمسایی به صراحت و صادقانه اعلام کرد که رای او در انتخابات، میرشاد ماجدی رقیب مهدی تاج بوده است اما این را هم گفت که مشکلی با تاج، نبی و قنبرزاده ندارد و برای آنها احترام زیادی قائل است.

شمسایی در بخشی از توضیحاتش برای استعفا از تیم ملی، گفت: «چون اتفاقات گذشته فوتسال را با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود، می‌روم. من آدمی نیستم که به رشته‌ام که سوم دنیا بوده و یک نسل را تغییر داده است، بی‌اعتمادی شود. ان‌شاءالله یک نفر دیگر بیاید قوی‌تر کار را انجام دهد.»

بعد از این تصمیم، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تماس‌هایی را با شمسایی برای بازگشت به کار و انصراف او از استعفا داشتند. از جمله این اعضا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بود که در تماس با شمسایی، خواهان ادامه کار این مربی شد. در نهایت شمسایی از تصمیم خود برای کناره گیری از سرمربیگری صرفنظر کرد و به کارش در تیم ملی ادامه می‌دهد.

شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این خبر گفت: مستقیم با آقای مهدی تاج صحبت کردم و حرف‌هایم را به او گفتم. در یکی دو روز آینده هم جلسه‌ای با ایشان برای ارائه جزئیات خواهم داشت.

به این ترتیب شمسایی در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا که مهرماه به میزبانی کویت برگزار می‌شود، روی نیمکت ایران حضور خواهد داشت. او همچنین هفته آینده با تیم ملی به تایلند سفر می‌کند تا در تورنمنت تدارکاتی این کشور شرکت کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )