هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد کمترین حق دراگان اسکوچیچ نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد کمترین حق دراگان اسکوچیچ نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سروش رفیعی پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی را بردیم و مهمترین اتفاق کسب سه امتیاز، زدن دو گل و بدون گل خورده و حضور آقایان و بانوان در ورزشگاه بود. به هواداران تبریک می‌گویم و خدا قوت به دوستان خوبم در صنعت نفت آبادان.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خودش در چهار دیدار گذشته رضایت دارد یا نه، گفت: قطعاً عملکردم خوب بوده است. من نباید بگویم خوب بوده است، ولی دلم می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشم. هیچ چیزی مهمتر از اینکه کاری را که از من خواسته شده است، انجام دهم نیست. هیچ‌کس جز یحیی گل‌محمدی و کادر فنی تیم‌مان برای من مهم نیستند و اینکه آنها چه نظری می‌دهند. اگر نتوانم آن چیزی که می‌خواهم، باشم، در چهار بازی اخیر به میدان نمی‌رفتم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در این فصل خاطرنشان کرد: توقع همیشه از پرسپولیس وجود دارد. پس از دو تساوی اول لیگ هجمه‌هایی وارد شد. طبیعی است که از پرسپولیس توقع پیروزی داشته باشند و این توقع بجاست. فوتبال بالا و پایین دارد و الان شرایط خوبی داریم و خیلی مهم است گل نخوردیم و نباختیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

رفیعی در واکنش به بحث تغییرات روی نیمکت تیم ملی فوتبال تصریح کرد: در جایگاهی نیستم که درباره تغییرات صحبت کنم. نظر شخصی خودم این است که حداقل حق اسکوچیچ این است که روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی باشد. کمترین حق اسکوچیچ حضور روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی است.

وی در مورد اینکه آیا در لیست تیم ملی برای اردوی پیش رو حضور دارد یا نه، گفت: بله مدارکم را داده‌ام.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )