تیم‌های استان کرمان دارای بیشترین نماینده در تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال هستند.

تیم‌های استان کرمان دارای بیشترین نماینده در تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال هستند. گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم در لیگ بیست‌ودوم همانند هفت دوره گذشته لیگ برتر فوتبال، در پایان هر هفته از مسابقات با نظرخواهی از مربیان و آنالیزورهای تیم‌ها، ۱۱ بازیکن برتر را انتخاب و معرفی می‌کند.

روش کار به این صورت است که سرمربیان، مربیان یا آنالیزور‌های ۱۶ تیم لیگ برتری، بازیکنان برتر تیم خود را معرفی می‌کنند. خبرگزاری تسنیم دخالتی در انتخاب برترین‌های هفته ندارد و صرفاً از مربیان یا آنالیزورها نظرخواهی و بدون اینکه نامی از آنها ببرد، نظرات‌شان را منعکس می‌کند.

تیم منتخب هفته دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

مدافعان: امیرحسین عسگری (مس کرمان)، عارف غلامی (استقلال)، وحید محمدزاده (آلومینیوم) و موسی کولیبالی (فولاد)

هافبک‌ها: محمد قاسمی‌نژاد و امین کاظمیان (مس کرمان)، یاسین سلمانی (سپاهان) و سیدمهدی حسینی (مس رفسنجان)

مهاجمان: مهدی قایدی (استقلال) و سعید باقرپسند (ذوب‌آهن).

سه بازیکن تیم مس کرمان که پایه‌گذار پیروزی مقتدرانه این تیم مقابل پیکان بودند، همراه با یک بازیکن تیم مس رفسنجان در این تیم دیده می‌شوند تا استان کرمان دارای بیشترین نماینده در تیم منتخب هفته دوم باشد.

همچنین مهدی شیری از فولاد، امیرمحمد هوشمند از آلومینیوم، شهریار مغانلو از سپاهان و ابوالفضل جلالی از استقلال از نگاه مربیان تیم‌های خود، توانایی حضور در تیم منتخب هفته دوم لیگ بیست‌ودوم را داشتند.

نتایج دیدارهای هفته دوم مسابقات به شرح زیر است:

ملوان بندر انزلی یک - استقلال ۳ مس رفسنجان صفر - گل‌گهر سیرجان صفر سپاهان اصفهان ۲ - نساجی مازندران یک تراکتور تبریز یک - ذوب‌آهن اصفهان یک مس کرمان ۳ - پیکان تهران صفر هوادار یک - نفت مسجدسلیمان یک صنعت نفت آبادان صفر - آلومینیوم اراک یک پرسپولیس صفر - فولاد خوزستان صفر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.