سرمربی تیم فوتبال سپاهان حمایت هواداران از این تیم دیدار مقابل نساجی را فوق‌العاده توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان حمایت هواداران از این تیم دیدار مقابل نساجی را فوق‌العاده توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل نساجی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بازی هیجان‌انگیزی بود؛ اگر بخواهم یک اسم برای این بازی بگذارم، بازی هیجان‌انگیز لیگ بهترین لذت است. این بازی موقعیت خوبی که تیم را بشناسیم، همان طور که گفتم من تازه شروع کرده‌ام و آشنایی زیادی با فوتبال ایران ندارم.

وی درباره عملکرد تیمش در بازی امشب تصریح کرد: در ابتدای بازی تیم ما عقب افتاد و باید شخصیت تیم‌مان را بر می‌گرداندیم. موقعیت این را داشتیم که عکس‌العمل تیم را ببینیم و به نظرم بازیکنانم عکس‌العمل خوبی داشتند. ما با تیمی روبه‌رو شدیم که سازمان‌دهی خوبی داشت و بازی از شدت خوبی برخوردار بود و برای اینکه در این بازی‌ها پیروز شویم، باید کیفیت خوبی از خودمان نشان دهیم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه از سازمان تیمی و عکس‌العمل بازیکنانم خوشحالم، افزود: بازیکنانم توانستند در برابر گلی که دریافت کردیم، واکنش خوبی داشته باشند و بازی را در همان نیمه نخست برگردانند و برنده بازی شویم.

مورایس با اشاره به گلی که سپاهان در دقایق ابتدایی بازی دریافت کرد، گفت: ما تیمی نیستیم که گل‌های این مدلی دریافت کنیم اما خوب گاهی در فوتبال اتفاق می‌افتاد.

وی متذکر شد: ما تلاش کردیم که کنترل بازی را به دست بگیریم و در نیمه دوم نیز تا حدودی کنترل بازی را در دست داشتیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی هم خلق کردیم و فرصت این را داشتیم که اختلاف را زیادتر کنیم اما امکان‌پذیر نبود. تیم حریف در نیمه دوم یکی از مهاجمان خوبش را به میدان آورد که کنترل توپ بسیار خوبی داشت و روی توپ‌های بلند مسلط نشان داد و ما برای مهار او دانشگر را به زمین آوردیم تا قدرت کافی روی بازی مستقیم و توپ‌های بلند را داشته باشیم.ما لیاقت پیروزی را داشتیم و نتیجه خوبی گرفتیم، ما همیشه دنبال پیروزی هستیم و من از سازمان‌دهی و رفتار بازیکنانم در زمین خوشحال هستم.

مورایس با اشاره به حضور هواداران سپاهان در نقش‌جهان گفت: حمایت هواداران در طول بازی فوق‌العاده بود و باز هم به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت: بازیکنانم تمام توانشان را در بازی گذاشتند و گاهی اشتباه در فوتبال پیش می‌آید، ما تنها می‌توانیم از اشتباهات‌مان درس بگیریم و نقاط قوت‌مان را بیشتر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.