سرمربی تیم فوتبال نساجی با وجود شکست در خانه سپاهان اصفهان از عملکرد شاگردانش به ویژه در دقایق پایانی مسابقه ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با وجود شکست در خانه سپاهان اصفهان از عملکرد شاگردانش به ویژه در دقایق پایانی مسابقه ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمید مطهری در نشست خبری پس از دیدار سپاهان - نساجی مازندران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: شاهد بازی تاکتیکی از سوی هر دو تیم بودیم و شروع فوق‌العاده‌ای را در ابتدای دیدار داشتیم. با توجه به آنالیزی که از سپاهان داشتیم می‌دانستیم که در کانال مرکزی میدان تله‌گذاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: روی تدابیر سپاهان قبل از این دیدار کار کرده بودیم و می‌دانستیم که تمرکز این تیم روی میانه میدان است.

سرمربی نساجی تصریح کرد: در جریان بازی، دو گل از حرکتی که در میانه میدان آغاز شد دریافت کردیم و پس از آن بازی بسیار خوبی را به ویژه در ۳۰ دقیقه انتهایی مسابقه از خود به نمایش گذاشتیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: بازیکنان نساجی به خوبی در این دیدار جنگیدند و نتیجه بازی امشب را شکست نمی‌بینم. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و با روند تاکتیکی که داشتیم این تیم را وادارا به عقب‌نشینی کردیم.

مطهری درباره برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران گفت: بازی بدون هوادار مانند هوای بدون اکسیژن است و از اینکه هواداران سپاهان در این دیدار حضور داشتند، خوشحالم. حضور در ورزشگاه حق طبیعی هواداران فوتبال است، اما در بسیاری از ورزشگاه‌ها این اتفاق، غیرمنصافه رخ می‌دهد.

وی یادآورد شد: پس از گلی که دریافت کردیم باید سازماندهی خود را به خوبی حفظ می‌کردیم، اما با توجه به جو ورزشگاه و حضور تماشاگران که به نفع تیم حریف بود، تیم ما به عقب نشست، اما در نهایت این نتیجه را شکست نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره سپاهان این فصل گفت: سپاهان تیمی حرفه‌ای با گروه فنی حرفه‌ای است. این تیم همیشه قابل احترام و مدعی بوده است و پیروزی را به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم.

مطهری خاطرنشان کرد: به هواداران خود نیز باید بگویم از اینکه در هفته نخست در کنار آنها نبودیم به دلیل کم‌کاری هر کس که می‌خواهد باشد، عذرخواهی می‌کنم، اما از آنها درخواست می‌کنم تیم خود را مثل همیشه مقابل ملوان در دیدار هفته آینده همراهی کنند.

وی درباره صحنه مشکوک داوری در این دیدار با خنده گفت: درباره داوری صحبتی ندارم!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )