دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال وعده داد شرایط این تیم و بازیکنانش بعد از چهار پنج هفته بهتر خواهد شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال وعده داد شرایط این تیم و بازیکنانش بعد از چهار پنج هفته بهتر خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی سختی بود و اگر هواداران ملوان حضور داشتند، شرایط سخت‌تر می‌شد. خدا را شکر بازی را بردیم و همین که بازی باخته را بردیم، خیلی خوب است.

وی افزود: ما بدنسازی سنگینی داشتیم، هنوز تیم‌مان کامل آماده نیست و بدن‌ها سنگین است. هفته گذشته روی دو اتفاق بازی را باختیم، ولی هواداران مطمئن باشند با قدرت برای قهرمانی می‌جنگیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره اینکه در جریان بازی مطلبی را به بهزاد غلامپور گفت، تصریح کرد: مطلبی بود که باید به او می‌گفتم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می‌تواند مثل سال گذشته قهرمانی را به دست بیاورد، گفت: صد درصد. تیم ما نفرات خوبی دارد و چهار پنج بازی بگذرد و از فصل بدنسازی خارج شویم، شرایط بهتر می‌شود.

وی در واکنش به این سؤال که چقدر امیدوار است بار دیگر به تیم ملی دعوت شود، خاطرنشان کرد: مثل پارسال تلاش می‌کنم در لیگ بدرخشم و به تیم ملی دعوت شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.